12
از سوی کارشناس شرکت نفت خزر صورت گرفت

ارائه مقاله تخصصی در چهارمین همایش بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی

ارائه مقاله تخصصی در چهارمین همایش بین المللی نفت ،  گاز و پتروشیمی
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر چهارمین همایش بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی با ارائه مقاله و سخنرانی کارشناس این شرکت در دانشگاه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر چهارمین همایش بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی با ارائه مقاله و سخنرانی کارشناس این شرکت در دانشگاه تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مریم حسین پور کارشناس شرکت نفت خزر با حضور در چهارمین همایش بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی که با موضوع توسعه علم و دانش در زمینه پتروشیمی ، مهندسی نفت و زمین شناسی نفت در دانشگاه تهران برگزار شد با ارائه 2 مقاله تخصصی با موضوع " بکارگیری روش حرارتی در جهت ازدیاد برداشت نفت از مخازن" و " کاربرد پیرولیز راک اِول 6 در مطالعات آلودگی های نفتی " موفق به دریافت تندیس و لوح سپاس گردید . وی همچنین موفق به گردآوری و تالیف کتاب با موضوع
" از زمین شناسی نفت تا مهندسی نفت " گردیده است . این کتاب متنی است روان که مباحث علمی مرتبط پترولئوم ، خواص سنگ و سیال، لرزه شناسی و امواج در اکتشاف های ژئوفیزیکی که اصل و پایه کار اکتشاف نفت است را همگام با طرح مسائل عملیاتی صنعت نفت در خصوص اکتشاف ، به زبان ساده مورد بررسی قرار می دهد.

مهندسی نفت ، اکتشاف ، صنایع پایین دستی ، حفاری، بهره برداری ، مخزن و پتروشیمی را می توان از محورهای چهارمین همایش بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی برشمرد . 

 

۱۶ خرداد ۱۳۹۶
کد خبر : ۱,۰۸۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.