12
پیام وزیر نفت به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

وزیر نفت به ‌مناسبت هفته‌ دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، پیامی صادر کرد.

وزیر نفت به ‌مناسبت هفته‌ دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، متن کامل پیام مهندس بیژن زنگنه به شرح زیر است:


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، متن کامل پیام مهندس بیژن زنگنه به شرح زیر است:


« بسمه تعالی


هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و سرزمین خود دفاع کردند و صحنه‌های باشکوهی از حماسه و ایثار و فداکاری آفریدند که مردم دنیا را متحیر و شگفت زده کرد.


امسال تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم و قیام و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بار محتوایی و معنایی دفاع مقدس را برجسته تر کرده است هرچند پیام عاشورا و فلسفه قیام امام حسین (ع) همیشه چراغ راه و سلسله جنبان هشت سال دفاع مقدس بوده است.


کارکنان سرافراز صنعت نفت نیز با درک مسئولیت خطیر خود همپای مردم با تمام توان و قدرت در دفاع مقدس حضور داشتند و ضمن پشتیبانی جنگ، تأمین سوخت مورد نیاز جبهه‌ها، جلوگیری از توقف صدور نفت و همچنین بازسازی سریع تأسیسات آسیب دیده در حین جنگ، داوطلبانه در خطوط مقدم جبهه‌ها حضور یافتند و در این راه پرافتخار بیش از هزار شهید و بسیاری جانباز و آزاده تقدیم حفظ استقلال و یکپارچگی کشور کردند.


حماسه‌های بزرگی در طول دفاع مقدس در صنعت نفت به وقوع پیوسته است که چونان برگ زرینی در تاریخ مبارزات حق‌طلبانه ملت ایران و تاریخ تطور  این صنعت خواهد درخشید.

کارکنان و مدیران صنعت، امروز نیز با همان انگیزه و هدف توسعه صنعت نفت را پی گرفته‌اند و هیچ عاملی آنان را از این آرمان مقدس که همان اعتلا و سربلندی کشور است بازنخواهد داشت.


حماسه آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره جان‌فشانی‌ها و پایمردی‌های رزمندگان سلحشور اسلام را گرامی داشته و به روح تابناک امام شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای راه استقلال و آزادی میهن اسلامی درود می فرستیم.»

 

 

۵ مهر ۱۳۹۶
کد خبر : ۱,۲۱۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.