12
در منطقه عملیاتی خزر

رنگ آمیزی بدنه شناور کاسپین یک نفت خزر انجام شد

Float repair
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، با بررسی کارشناسان متخصص در مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت خزر پروژه رنگ آمیزی بدنه شناورکاسپین یک در دستور کار قرار گرفت.
سعید نظرزاده رئیس عملیات پشتیبانی ناوگان دریایی و هوایی شرکت نفت خزر گفت: به منظور حفظ و نگهداری شناورهای چند منظوره کاسپین در دریای خزر که وظیفه پشتیبانی از سکوی امیرکبیر را عهده دار هستند، رنگ آمیزی شناور کاسپین یک در جهت نگهداشت این دارایی ارزشمند شرکت نفت خزر صورت پذیرفت.
کاپیتان نظرزاده افزود: شناورها در هنگام عملیات و همچنین در زمان پهلو گیری در اسکله، آب و هوای منطقه، آب شور دریای خزر، خزه ها و جلبک های دریایی صدمه می بینند و به تدریج موجب خوردگی و فرسودگی سطوح فلزی شناور می شود که در صورت عدم رنگ آمیزی به موقع باعث از بین رفتن شناور خواهد گردید. 
وی تصریح نمود، در این عملیات خزه تراشی، زنگ زدایی، رنگ آمیزی بدنه، سرویس و بازرسی های فنی بر اساس استانداردهای مربوطه صورت گرفت. 
رئیس عملیات پشتیبانی ناوگان دریایی و هوایی شرکت نفت خزر در پایان از تعهد کارکنان فنی و عملیاتی شناورکاسپین یک در جهت حفظ و صیانت از اموال شرکت نفت خزر با حداقل امکانات موجود قدردانی نمودند.
شایان ذکر است این شناورهای منحصر به فرد به کارفرمایی شرکت نفت خزر توسط شرکت صدرا و مشارکت شرکت GVA نروژ جهت پشتیبانی از عملیات اکتشاف و حفاری سکوی ایران امیرکبیر در دریای خزر ساخته و به آب اندازی شد و امروزه جزء دارایی های ارزشمند شرکت ملی نفت ایران در دریای خزر محسوب می گردند.

رنگ آمیزی بدنه شناور کاسپین یک1

رنگ آمیزی بدنه شناور کاسپین یک2

رنگ آمیزی بدنه شناور کاسپین یک3

۵ خرداد ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۶۹۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.