12

نشست هم اندیشی مدیران منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد

managers symposium
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نشست هم اندیشی مدیران و روسای منطقه عملیاتی این شرکت به منظور بررسی اهداف و برنامه های اجرایی منطقه عملیاتی نفت خزر در سال 1400 برگزار شد.
محمد ترابی رئیس منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر هدف از این جلسه را برنامه ریزی در راستای سیاست ها و پیشبرد اهداف شرکت نفت خزر و منطقه عملیاتی در سال 1400 عنوان کرد. وی ضمن تبیین و تشریح اهداف و برنامه های اجرایی پیش رو در بخش های مختلف منطقه عملیاتی خزر افزود: با بهره گیری از خرد جمعی و تضارب آراء همکاران در منطقه عملیاتی قادر خواهیم بود در اسرع وقت ناوگان نفت خزر را به روزآمد و آماده عملیات حفاری و اکتشاف در دریای خزر نماییم.
ترابی خاطر نشان کرد، با توجه به وجود پتانسیل های هیدروکربوری در حوضه جنوبی خزر و ظرفیت های موجود در استان های شمالی کشور، باید به گسترش فعالیت های عملیاتی و اجرایی بیش از پیش توجه شود و وظیفه ما در منطقه عملیاتی آماده نمودن زیر ساخت ها برای انجام عملیات می باشد.  
رئیس منطقه عملیاتی نفت خزر در پایان با اشاره به کشف نفت در آبهای عمیق دریای خزر و نگاه متفاوت صنعت نفت به این حوزه گفت: انتظار می رود کارکنان منطقه عملیاتی خزر فعالیت در بخش نوسازی ناوگان را در اولویت قرار داده تا عملیات مربوط به راه اندازی و به روز رسانی آن با کیفیت و زمان بندی تعیین شده پیش رفته تا در آینده ای نزدیک با آغاز حفاری اکتشافی در دریای خزر شاهد پیشرفت همه جانبه و نیل به اهداف بلند مدت شرکت نفت خزر باشیم.  
شایان ذکر است در این جلسه مدیران و روسای واحدهای مهندسی و ساختمان، نوسازی و تعمیرات ناوگان دریایی، اچ اس ایی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بازرسی فنی، خدمات پشتیبانی، امور اداری، حراست و مالی حضور داشتند و نقطه نظرات خود را ارائه نمودند. 
 
نشست هم اندیشی مدیران منطقه1

 

نشست هم اندیشی مدیران منطقه2

 

نشست هم اندیشی مدیران منطقه3

۸ خرداد ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۶۹۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.