12

پیام دعوت مدیرعامل شرکت نفت خزر برای حضور پرشور در انتخابات

message head manger
مدیرعامل شرکت نفت خزر طی پیامی از مردم و همکاران شریف صنعت نفت دعوت کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پرشوری داشته باشند.
دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر ضمن دعوت از مردم و کارکنان شریف صنعت نفت در آوردگاه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای حضور پرشور و یکپارچه در انتخابات، انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم را مشارکت در سرنوشت کشور دانستند و گفتند این مهم میعادگاهی دیگر برای همراهی و همدلی ایرانیانی است که اعتلا، اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به توطئه ها و دسیسه های مزدورانی می دانند که آرمانی جز ضربه زدن به انقلاب اسلامی نداشته و در راه رسیدن به این هدف، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.
مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت قطعا انتخابات نماد مردم سالاری دینی و بهره گیری از حق شهروندی مردم بوده، و در سطر سطر کتاب پر افتخار تاریخ کشور مردم همواره محور و تعیین‌کننده تصمیمات اساسی و بزرگ بوده اند و مردم شریف ایران عزیزمان در این برهه حساس نیز با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌ کنند و آنچه اهمیت دارد  مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح است.
ایشان اظهار داشت ما امروز در آستانه اقدامی ارزشمند، ماندگار و سرنوشت‌ساز برای کشور عزیزمان قرار داریم و وظیفه داریم تا به برکت خون هزاران شهید جنگ تحمیلی و مدافع حرم از جمله سردار میدان حاج قاسم سلیمانی و برای سرافرازی جانبازارن و رزمندگان غیور کشورمان با رای خود و حضور حداکثری با مشارکت همه جانبه در انتخابات از مکتب شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.
دکتر علی اصولی گفت اقتدار و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم شریف ایران که به واسطه تحریم های ظالمانه تحمیل شده منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه های حساس و سرنوشت ساز از جمله انتخابات پیش رو خواهد بود، زیرا که انتخابات زمینه‌ ساز تجلی اراده مردم است. همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند: قطعا سرنوشت کشور در این برهه زمانی وابسته به عملی است که شما مردم ایران با حضور و رای خود در روز جمعه انجام خواهید داد.
مدیرعامل شرکت نفت خزر در پایان ابراز امیدواری کرد در دوره جدید با اتکا به توانمندی های موجود از جمله  زیر ساخت های ارزشمند ایجاد شده برای عملیات اکتشاف و حفاری در شمال کشور و ساخت بزرگترین سکوی نفتی ایران در دریای خزر شاهد رونق و شکوفایی صنعت نفت در شمال کشور باشیم و این بار با ورود به مرحله توسعه و تولید بتوانیم بار دیگر پس از کشف نفت در میدان سردارجنگل برگ زرین دیگری در شمال کشور و دریای خزر را برای مردم شریف ایران به ارمغان آورده و با حمایت و پشتیبانی های دولت جدید و با استفاده از متخصصان داخلی  با بهره برداری از منابع عظیم هیدروکربوری دریای خزر با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت ضمن ایجاد اشتغالزایی عظیم در خطه شمال کشورشاهد تولید از منابع عظیم نفت و گاز در دریای نیلگون خزر باشیم.
ان شاءالله فردا جمعه 28 خرداد 1400 با حضوری پرشور در سر صندوق های رای حاضر خواهیم شد  وبه وظیفه اسلامی وانقلابی وملی خود همچون گذشته عمل خواهیم کرد.
۲۷ خرداد ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۰۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.