12
در طی مراسمی

گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیریت به دو نفر از کارشناسان شرکت نفت خزر اعطاء شد

certificate
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، گواهینامه صلاحیت حرفه ای مدیران به دو نفر از کارشناسان این شرکت از سوی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت اعطاء گردید .
احسان رضایی نژادیان مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر گفت: در مراسمی که با حضور مدیران منابع انسانی وزارت نفت و به میزبانی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار شد، یداله بهرامیان مدیر برنامه ریزی و سعید ساجدی رئیس تفسیر اطلاعات ژئوفیزیک شرکت نفت خزر پس از گذراندن مراحل مختلف تخصصی موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه ای مدیریت شدند .  
وی افزود: مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت طرح "انتخاب و توسعه مدیر عمومی " را برای اولین بار با هدف شناسایی، ارزیابی و تربیت و معرفی نسلی نو از مدیران صنعت نفت از طریق فراخوان عمومی برای افراد واجد شرایط در صنعت نفت برگزار نمود. 
رضایی نژادیان با اشاره به اقدامات مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در خصوص این طرح افزود: این مرکز در اولین فراخوان با ارزیابی بیش از 1200 نفر از متقاضیان و ثبت نام کنندگان در بخش مهارت های پایه، شایستگی های رفتاری، دانش عمومی مدیریت، شایستگی های فنی و تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و توسعه ای و برگزاری آزمون جامع در نهایت 18 نفر انتخاب و موفق به اتمام این طرح و حائز شرایط دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه ای مدیر عمومی در سطح شرکت های تابعه شرکت ملی نفت شدند که دو نفر از آنها کارشناسان خبره شرکت نفت خزر بودند .  
مدیر منابع انسانی شرکت نفت خزر در پایان ضمن تبریک به کارکنان این شرکت و با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برای تحقق جوانگرایی در صنعت نفت افزود: اینکه برخورداری از گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای جایگزین شرایط عادی در احراز مشاغل شده، تغییر الگوی مهمی است و امید است این مهم در آینده نیز همچنان ادامه داشته باشد تا بیش از پیش به سوی شایسته سالاری حرکت نماییم .  
 

گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیریت 1

گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیریت 2

 
۱ تیر ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۰۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.