12

اقدامات HSE شرکت نفت خزر در سال 1400 تشریح گردید

HSE
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت اقدامات و فعالیت های انجام شده در ستاد و منطقه عملیاتی خزر را در 4 ماه نخست سال 1400 تشریح کرد.
مسعود قاسمی رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر گفت: این شرکت در تهیه و تدوین الزامات HSE در صنعت نفت پیشگام بوده و بسترهای لازم برای اجرای الزامات ایمنی در شرکت نفت خزر ایجاد شده است. 
وی با اشاره به فعالیت های گسترده انجام شده در حوزه HSEنفت خزر اظهار داشت: بر شمردن همه فعالیت های انجام شده در این حوزه نیاز به زمان زیادی دارد و همه موارد عینی و عملی بوده اند که در حوزه های سیستم های پایش، اقدامات پیشگیرانه بیماری کووید 19 و برگزاری مانورهای متعدد در ستاد و منطقه عملیاتی خزر فعالیت های خوبی صورت گرفته است. 
قاسمی انجام اقدامات در راستای فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی ایمنی، بهداشت و محیط زیست را در بین کارکنان از طرق مختلف از جمله ارائه پیام های آموزشی و همچنین برگزاری مانورهای ایمنی، بهداشتی و پدافند غیرعامل از مهمترین اقدامات این واحد در سال 1400 برشمرد و گفت: با تلاش کارکنان واحد HSE  اقدامات بسیار خوبی بویژه در راستای مقابله با ویروس کرونا در ساختمان های ستادی و منطقه عملیاتی خزر صورت گرفته است.
 وی تصریح کرد، نظام مدیریت یکپارچه HSE شرکت نفت خزر با ایجاد بستر فرهنگی خلاق و نگرشی نو و سیستماتیک، به تبیین تأثیر متقابل عوامل بهداشت، ایمنی و محیط زیست پرداخته و از این طریق نواقص، مخاطرات بالقوه، حوادث و مشکلات را به طور نظام مند مورد ارزیابی قرار داده و روش های مبتنی بر پیشگیری را ارائه می کند. 
قاسمی با اشاره به اینکه اولویت پیشگیرانه سرلوحه فعالیت های این واحد می باشد خاطر نشان کرد: ما همیشه به دنبال آن هستیم تا موارد ناایمن را قبل از وقوع حادثه شناسایی کنیم؛ از این رو برای فراهم کردن شرایط ایمن، بازرسی های ایمنی و تجهیزات آتش نشانی، ممیزی ها و آموزش HSE کارکنان را در دستور کار قرار داده ایم. 
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست نفت خزر پایش و غربالگری کلیه کارکنان جهت اعزام به سکوی ایران امیرکبیر و شناورهای کاسپین توسط بهداری منطقه عملیاتی و نظارت واحد HSE و انجام تست سریع تشخیص بیماری کووید-19 (RAPID TEST)، بازدید از چاه اکتشافی گرگان 3 و گرگان 3A و تهیه گزارش و ارائه موارد عدم انطباق و همچنین بررسی تفاهم نامه همکاری در شرایط اضطرار شرکت های واقع در پسکرانه شرقی دریای خزر جهت تمدید تفاهم نامه و ارائه پیشنهادات لازم را از مهمترین اقدامات واحد HSE در منطقه عملیاتی خزر عنوان کرد.  
رئیس HSE شرکت نفت خزر در پایان با اشاره به قدرت سرایت پذیری بسیار بالای ویروس کرونای دلتا از تمامی همکاران درخواست نمود ضمن رعایت کامل اصول بهداشت فردی و همکاری با بخش های متولی در اجرای دستورالعمل های مبارزه با ویروس کرونا از حضور در اماکن پر ازدحام پرهیز و در صورت بروز کسالت و هر گونه تغییر وضعیت جسمی مرتبط با علایم بیماری از طریق مراکز درمانی مستقر در منطقه عملیاتی خزر و همکاران ستادی نیز با مرکز تلفن بیمارستان نفت تهران با شماره 1511جهت دریافت خدمات درمانی لازم تماس حاصل نمایند. 
دستاوردهای عمده شرکت نفت خزر
۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۲۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.