12

پیام مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت هفته دولت

message from head manger
مدیرعامل شرکت نفت خزر در پیامی ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر در پیام دکتر علی اصولی آمده است: 
هفته دولت یادآور سالروز شهادت دو یار دیرین امام و انقلاب، اسوه اخلاص و عمل شهیدان رجایی و باهنر است، بزرگوارانی که در راه خدمت به آرمان های انقلاب صادقانه از هیچ کوششی فروگذار نکردند تا آنجا که جان خویش را بر سر ارزش های آن نهادند. 
مبارزه با ظلم، حمایت از مظلومان و تعالی ارزش های انسانی اهدافی است که در اندیشه های این شهیدان بزرگوار و شهدای دولت متجلی بوده و این همه جانفشانی ها برای رسیدن به این مهم است.  
بی تردید تمام مسئولان و مدیران و کارکنان دولت باید با تاسی از خصوصیات والای شهیدان رجایی و باهنر، در راه تحقق اهداف و عزت میهن اسلامی گام بردارند.  
امیدوارم کارکنان خدوم صنعت نفت که در راه خدمتگزاری به مردم شریف ایران در خط مقدم توسعه و تولید قرار دارند با کمک مسئولان نظام سلامت کشور و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، همراه با سایرآحاد ملت واکسینه شوند تا در راه خدمت به مردم و صنعت معظم نفت کشور استوارتر و با خیالی آسوده تر در میدان تولید و توسعه حضور داشته باشند. 
اینجانب هفته دولت و روز کارمند را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه همکاران عزیز خود در شرکت نفت خزر تبریک عرض نموده، موفقیت و سربلندی ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
علی اصولی
مدیرعامل
۲ شهریور ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۲۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.