12

روند مطلوب واکسیناسیون در شرکت نفت خزر

vaccination
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، واکسیناسیون کارکنان این شرکت در ستاد تهران و منطقه عملیاتی خزر با مساعدت و هماهنگی مدیریت ارشد و تلاش شبانه روزی HSE با روند مطلوبی برای کلیه کارکنان انجام شد.
مسعود قاسمی رئیس ایمنی، بهداشت و محیط ریست شرکت نفت خزر گفت: با هدف حفظ سلامت کارکنان و توجه به نقش فرآیند واکسیناسیون در کاهش آمار مبتلایان و به حداقل رساندن تبعات بیماری کرونا با توصیه های مدیریت ارشد سازمان، شرکت نفت خزر بر آن شد تا تسریع در فرآیند واکسیناسیون کارکنان را در دستور کار خود قرار دهد. 
وی تصریح کرد، در همین راستا طرح مرحله اول واکسیناسیون کارکنان ستادی شرکت نفت خزر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با مشارکت حداکثری واحدهای مختلف ستادی طبق هماهنگی با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و امور کارکنان شرکت ملی نفت در محل باشگاه نفت تهرانسر با موفقیت انجام شد.
قاسمی اظهار داشت: همچنین با توجه به حساسیت و اهمیت سلامت کارکنان در محیط های عملیاتی و خاص از قبیل سکوی ایران امیرکبیر و شناورهای کاسپین، با پیگیری های دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر و هماهنگی های صورت گرفته مهندس ترابی رئیس منطقه عملیاتی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همچنین مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران، ضمن حضور دو گروه کامل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در شهرستان های ساری و بهشهر، واکسیناسیون کارکنان منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر در محل بهداری منطقه عملیاتی خزر به طور کامل انجام شد.
شایان ذکر است بر اساس آمار اعلام شده از سوی واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر تاکنون بیش از 80 درصد کارکنان ستادی و عملیاتی این شرکت واکسن دوز اول و 30 درصد نیز هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

روند مطلوب واکسیناسیون در شرکت نفت خزر1

روند مطلوب واکسیناسیون در شرکت نفت خزر2

۲۳ شهریور ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۳۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.