12
مدیر عامل شرکت نفت خزر

توجه به الزامات ایمنی باید در تفکر و فرهنگ سازمانی کارکنان نهادینه شود

HSE
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، آئین بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی با حضور دکتر علی اصولی مدیرعامل، مدیر منابع انسانی، رئیس حراست و رئیس و کارکنان HSE برگزار و از زحمات کارکنان اداره HSE در ستاد و منطقه عملیاتی خزر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در این دیدار صمیمی که با حضور کارکنان HSE ستاد تهران و ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی با مدیر منطقه عملیاتی خزر و کارشناسان HSE منطقه برگزار شد توجه به الزامات ایمنی در صنعت نفت را بسیار مهم دانست و گفت: این فرهنگ سازمانی باید در نگاه، تفکر و رفتار همه ما نهادینه شده و در کارهای ما این مهم تجلی یابد.
دکتر اصولی اظهار داشت: پاسداشت هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح و تجلیل از تلاشگران HSE برگزار می گردد.
اصولی از رشادت ها، فداکاری ها و مسئولیت پذیری کارکنان HSE و فعالیت های ارزنده بعمل آمده در حوزه های مختلف ایمنی، آتش نشانی، محیط زیست، بهداشت و پدافند غیر عامل در راستای صیانت از سلامت کارکنان و حفظ محیط زیست، بر مدیریت ریسک ها و اجرای اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی و هم افزایی و انسجام ایجاد شده بین کلیه کارکنان شرکت نفت خزر جهت اجرای هرچه بهتر الزامات HSE قدردانی و بر اهمیت و جایگاه ویژه HSE در شرکت نفت خزر تاکید کرد.
وی تصریح نمود: با وجود اپیدمی کرونا در دو سال گذشته و پرریسک بودن کار در صنعت نفت، گزارش‌های چندساله اخیر نشان از کاهش وقوع حوادث و اتفاقات دارد که این امر با تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان به ویژه کارکنان ایمنی، بهداشت، محیط زیست، نیروهای عملیاتی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران محقق شده است و جای قدردانی ویژه دارد.
دکتر اصولی خاطر نشان کرد: با رشادت هایی که توسط کلیه تلاشگران شرکت نفت خزر طی سال های گذشته در راستای بهره برداری از منابع غنی هیدروکربوری در حوزه خزر انجام شده است، توانسته ایم کاری های بزرگی همچون کشف نفت در آبهای عمیق دریای خزر انجام دهیم که به نفع منافع ملی بوده و در تاریخ صنعت نفت و کشور به یادگار باقی خواهد ماند.
مدیرعامل شرکت نفت خزر به سه شاخص مهم در حوزه ایمنی اشاره کرد و ادامه داد: داشتن نیروی انسانی ماهر و دلسوز و آگاه به ریسک‌های کار، حفظ آمادگی در گذر زمان از طریق تمرین و ممارست و فراهم نمودن ملزومات و تجهیزات ایمنی برای پیشگیری از وقوع حوادث و مقابله با رویدادهای احتمالی بسیار مهم و ضروری است.
دکتر اصولی در پایان با اشاره به تحمیل هزینه های بسیار زیاد بیماری کووید-19 به صنعت نفت، گفت: امیدواریم با عبور از این بحران به پروژه های اصلی شرکت که همان اهداف شرکت ملی نفت و صنعت نفت در حوزه خزر می باشد اقدام نموده و در دولت سیزدهم شاهد فضاهای جدید و تلاش های بیشتری در حوزه خزر با اکتشاف در ساختارهای جدید بوده و فاز توسعه و تولید را در این حوزه آغاز کنیم تا در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی گام های موثری برداشته شود.  
در ادامه این نشست کارشناسان ایمنی و آتش‌نشانی شرکت نفت خزر در ستاد و منطقه عملیاتی ضمن بیان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های موجود دراین حوزه، به بحث و تبادل نظر و ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و با اهداء لوح تقدیر و تندیس یادبود از تلاش کارکنان واحد اچ اس ایی شرکت نفت خزر تقدیر و تشکر بعمل آمد.
نشست روز ملی ایمنی و آتش نشانی1

 

نشست روز ملی ایمنی و آتش نشانی2

 

نشست روز ملی ایمنی و آتش نشانی3

 

نشست روز ملی ایمنی و آتش نشانی4

۹ مهر ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۳۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.