12

" شرکت نفت خزر میزبان مدیران پژوهشگاه صنعت نفت "

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مهندس اصولی مدیر عامل این شرکت نشستی با مدیران پژوهشگاه صنعت نفت برگزار نمود.


" شرکت نفت خزر میزبان مدیران پژوهشگاه صنعت نفت "


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مهندس اصولی مدیر عامل این شرکت نشستی با مدیران پژوهشگاه صنعت نفت برگزار نمود.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور مهندس اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر، دکتر حدادی اصل مدیر پژوهشگاه صنعت نفت و سایر مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.
در ابتدای نشست مهندس اصولی ضمن خیر مقدم به مدیران پژوهشگاه اظهار داشتند: شرکت نفت خزر همکاری عملیاتی متعددی با پژوهشگاه داشته و تا امروز هم در حال انجام می باشد.

مدیر عامل شرکت نفت خزر با تاکید بر اجرای فعالیت مستمر و سیستمی افزودند: ما شعار فعالیت آبهای عمیق را سر می دهیم و همه عزیزانی که در صنعت نفت هستند حضور فعالیت های اکتشافی، تولیدی و توسعه ای در آبهای عمیق را یک امر نو و پدیده جدید می دانند که این پدیده نیازمند دانش و تکنولوژی جدید و نیروهای آموزش دیده و متخصص می باشد.

مهندس اصولی با اشاره به نوپا بودن فعالیت های آبهای عمیق در کل دنیا و محدودیت های موجود، بیان نمودند: به غیر از محدودیت های تحریم بین المللی و تامین تجهیزات، دریای خزر نیز مشکلات و محدودیت هایی را به ما تحمیل نموده است. بهر حال شرایط فعالیت در مناطقی همچون عسلویه و مناطق نفت خیز در خشکی که هم نیروی انسانی لازم و هم تجربه آن در دسترس است از تفاوت های عمده فعالیت شرکت نفت خزر در آبهای عمیق می باشد.

مدیر عامل شرکت نفت خزر در ادامه تصریح نمود: علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات پیش روی با اتکاء به خداوند و کمک تمامی همکاران شرکت توانستیم نتیجه تمام این مشکلات و سختی ها را بگیریم که همان کشف لایه نفتی بود.

مهندس اصولی با تاکید بر فعالیت پیچیده عملیات در آبهای عمیق اظهار داشت: بهمین دلیل تصمیم گرفتیم که بعد از کشف نفت فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی خود را گسترش دهیم. با توجه به میزان سرمایه گذاری قابل توجهی که وزارت نفت برای حوزه خزر در نظر گرفته است پژوهشگاه صنعت نفت مرکز خوبی برای انجام مطالعات ویژه آبهای عمیق می باشد که حتی این پتانسیل را دارد که یک پژوهشکده مجزا برای آبهای عمیق دایر نماید.
مهندس اصولی در پایان اظهار نمود: شرکت نفت خزر برای پیشبرد اهداف تامین کننده که متضمن منافع ملی نیز می باشد به شدت به فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه صنعت نفت احتیاج دارد.

در ادامه این نشست، دکتر حدادی اصل مدیر پژوهشگاه صنعت نفت ضمن معرفی بخش های مختلف پژوهشگاه، کشف نفت در دریای خزر را یک افتخار و غرور ملی بر شمردند و آمادگی مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت را برای همراهی و مشارکت در فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی شرکت نفت خزر اعلام نمودند.


 
 
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
کد خبر : ۶۸۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.