12

مهندس خطیبی: باایجاد حماسه و اراده وپشتکار در سازمان موفق باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، مراسم گرامیداشت روز زن و کارگر در پایگاه پشتیبانی عملیات این شرکت برگزار گردید

 مهندس خطیبی: باایجاد حماسه و اراده وپشتکار در سازمان موفق باشیم.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، مراسم گرامیداشت روز زن و کارگر در پایگاه پشتیبانی عملیات این شرکت برگزار گردید.
بر اساس این گزارش، مراسم روز زن و ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز کارگر با حضور معاون مدیرعامل شرکت نفت خزر، آقای لشکری مشاور مدیرعامل و رئیس پایگاه پشتیبانی عملیات و کلیه همکاران درسالن کنفرانس پایگاه پشتیبانی وعملیات شرکت نفت خزر برگزار شد.
بر پایه این گزارش، سلطانی زاده رئیس پایگاه پشتیبانی عملیات شرکت نفت خزر در ابتدا ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به جناب آقای خطیبی و آقای لشگری و تشکر ویژه به خاطر توجه به مسائل و بهبود وضعیت کاری واجتماعی نیروی انسانی و تبریک روز زن به خواهران گرامی همکار وآرزوی سلامتی والگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی وتبریک روز کارگر ، حضور پرشور وفعال همکاران را همانند گذشته در عرصه سیاسی وانتخابات در تحقق شعار حماسه سیاسی و تغییر نگرش واصلاح امور در تحقق شعار حماسه اقتصادی دانست.
در ادامه آقای خطیبی معاون مدیرعامل شرکت نفت خزر ضمن تبریک بمناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز کارگر از کلیه همکاران قدردانی نموده و در بیان اهمیت روز زن ونقش زن در بالندگی و رشد وشکوفایی انسان جملاتی را بیان داشتند .
مهندس خطیبی در ادامه افزود: امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی است که ما امیدواریم علاوه بر عرصه های سیاسی و اقتصادی، در عرصه اخلاق و نظم و انضباط و وجدان کاری نیز کارنامه و عملکرد خوب بر جای بگذاریم.
در پایان این مراسم اهداء لوح و هدیه به خواهران گرامی همکار به مناسبت روز زن و اهداء هدیه به 15 نفر از کارگران نمونه با ذکر دعا وصلوات صورت پذیرفت .
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
کد خبر : ۷۲۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.