12
نشست هم اندیشی

دومین نشست هم اندیشی شرکت نفت خزر و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، دومین نشست هم اندیشی مدیران و روسای
مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت خزر به میزبانی مدیریت اکتشاف
برگزار گردید .

 
دومین نشست هم اندیشی شرکت نفت خزر و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، دومین نشست هم اندیشی مدیران و روسای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت خزر به میزبانی مدیریت اکتشاف برگزار گردید .

براساس این گزارش دکتر قلاوند مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست هم اندیشی ، تقویت ارتباطات و همکاری های مشترک بین دو سازمان را در جهت تصمیم گیری های کلان در سطح وزارت نفت امری ضروری دانست .
وی افزود با توجه به وجود کارشناسان با تجربه و خبره در هر دو سازمان ، همگرایی این متخصصین در قالب فعالیت های گروهی بسیار موثر خواهد بود .

دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر نیز ضمن قدرانی از میزبانی مدیریت اکتشاف و برگزاری این نشست صمیمانه ، مساله همکاری های مشترک را در جهت تقویت همکاری های علمی و تجربی بین این دو سازمان ضروری دانست . وی خاطر نشان کرد تقویت ارتباطات کارشناسی در سطوح و بخش های مورد نیاز نفت خزر و مدیریت اکتشاف کمک شایانی به تکمیل اطلاعات پایه ای و تحقق برنامه ها و ماموریت سازمان خواهد نمود . مدیر عامل شرکت نفت خزر مکانیزم تقویت این ارتباطات را با توجه به آشنایی و همکاری های گذشته روسا و کارشناسان مدیریت اکتشاف و نفت خزر ، بسیار راحت دانست .

در ادامه این نشست ، شرکت کنندگان از مرکز نمایش واقعیت مجازی (VRC) و مرکز داده های مدیریت اکتشاف بازدید نمودند.

اولین نشست هم اندیشی مدیریت اکتشاف و شرکت نفت خزر در آذر ماه سال گذشته به میزبانی شرکت نفت خزر برگزار شده بود .
۲۲ شهریور ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۷۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.