12
هفته پژوهش

پیام مدیر عامل شرکت نفت خزر بمناسبت گرامیداشت هفته پژوهش

علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر طی پیامی ضمن قدردانی از خدمات علمی و پژوهشی کارکنان این شرکت ، اظهار داشت نامگذاری هفته پژوهش نشانگر اهمیت آن در رشد و توسعه جانبه کشور است . 
براساس این گزارش ، در این پیام چنین آمده است :

مطمئناً پرداختن به مقوله پژوهش و نوآوری علاوه بر ارتقاء جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی ، زمینه ساز خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور نیز خواهد شد .
نامگذاری هفته پژوهش نشان از اهمیت آن در توسعه همه جانبه کشور دارد و فرصتی است مغتنم به منظور طرح مسائل ، مشکلات و چالش های پیش روی در حوزه پژوهش و پرداختن به شیوه های فرهنگ سازی در این حوزه .
در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مزین گردیده به نام " سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " ، توسعه فعالیت های پژوهشی و علمی ، موجب استحکام و قوام ساختار اقتصادی و فرهنگی کشور خواهد بود و تداوم آن ، نوید بخش افق های درخشان برای ایران اسلامی .
مایه خشنودی است که شرکت نفت خزر ضمن حصول دستاوردهای غرورآفرین در عرصه فناوری و تکنولوژی آب های عمیق ، در برقراری ارتباط موثر با دانشگاه ها و مراکز علمی و صنعتی کشور جزء پیشگامان عرصه پژوهش و فناوری بوده است .
ضمن گرامیداشت و تبریک به همه دانش پژوهان و تلاشگران این عرصه ، امیدوارم با گسترش فعالیت های پژوهشی در حوزه ماموریت شرکت و بهره گیری از ظرفیت های موجود بتوانیم در جهت کسب موفقیت های بیشتر و تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت گام های استوارتری را برداریم . ان شاا...
 
 
                                                                                                                                                                                                                                              علی اصولی
                                                                                                                                                                                                                                 مدیرعامل شرکت نفت خزر
۲۵ آذر ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۰۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.