12
با هدف بررسی اهداف و برنامه های آتی شرکت نفت خزر

هشتمین جلسه هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، هشتمین جلسه هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در سایت صنعتی و پشتیبانی غرب خزر (رودسر) برگزار گردید.

بر اساس این گزارش ، علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با تشریح فعالیت های انجام شده در سال 1393 استمرار فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و سه استان ساحلی و همچنین توسعه این اقدامات را ضروری خواند . اصولی با تقدیر از زحمات تمام مدیریت ها و واحدهای شرکت که در یکسال گذشته با تلاش خود نقش موثری در موفقیت های کسب شده شرکت داشتند، هدف از برگزاری این جلسات را استفاده حداکثری از خرد جمعی کارکنان ، تبادل افکار و هم اندیشی در خصوص مسائل کلان سازمان عنوان نمود و اظهار امیدواری نمود با تعیین نقاط قوت و ضعف در سال جاری ، هدف گذاری های لازم به منظور انجام هرچه بهتر فعالیت های آتی صورت پذیرد .

وی با اشاره به نتایج مطلوب حاصل از فعالیت های عملیاتی و تلاش های به عمل آمده در سال جاری تصریح نمود : امسال نیز با لطف و عنایت خداوند متعال و با همدلی و هم راستایی در تمامی سطوح سازمان ، نتیجه زحمات همکاران رضایت بخش بود و با اتمام عملیات حفاری و آزمایش دومین حلقه چاه اکتشافی توصیفی در میدان نفتی سردار جنگل تا عمق 3500 متر توانستیم اهداف و برنامه های مورد نظر را به انجام برسانیم .

مدیر عامل شرکت نفت خزر در پایان با تاکید بر تداوم فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و استانهای شمالی کشور افزود :پیگیری های مستمری در خصوص اراضی رودسر با چشم انداز ایجاد مرکز پشتیانی غرب خزر در رودسر به همت واحدهای ذی ربط در شرکت انجام شده است که در آینده شاهد توسعه زیربنایی و صنعتی استانهای شمالی کشور و ایجاد زیر ساخت های لازم در این زمینه خواهیم بود .

شایان ذکر است جلسات هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر هر ماه به منظور بررسی اهداف و برنامه های در حال انجام و تصمیم گیری در خصوص برنامه های آتی شرکت با هدف بهره گیری از نظرات همکاران تشکیل می گردد .
۱۰ اسفند ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۳۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.