12
با هدف ارتقا آمادگی واکنش در شرایط اضطراری

مانور ملی منطقه ای جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی احتمالی نفتی در بندر انزلی برگزار شد

مانور ملی منطقه ای جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی احتمالی نفتی در بندر انزلی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مانور ملی منطقه ای جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی احتمالی نفتی در منطقه دریایی بندر انزلی روز سه شنبه مورخ 26 خرداد ماه 94 با مشارکت سازمان ها و و ارگانهای شمال کشور به همراه نمایندگان کشورهای همسایه خزر (آذربایجان، ترکمنستان و ارمنستان) در بندر انزلی برگزار شد.

بر اساس این گزارش هدف از اجرای مانور،  ارزیابی سطح توان عملیاتی و اجرایی شرکت ها و سازمانهای مستقر در شمال کشور به منظور اجرای عملیات جستجو و نجات دریایی و همچنین بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات موجود اعلام گردید.

شرکت نفت خزر به عنوان عهده دار مسئولیت خطیر اکتشاف و صیانت از منابع هیدرو کربنی در حوزه شمالی کشور در دریای خزر و سه استان گلستان، گیلان و مازندران، با هدف ارتقا آمادگی واکنش در شرایط اضطراری و بالا بردن سرعت عمل و مهارت گروه های عملیاتی در مقابله با آلودگی های احتمالی نفتی در دریا در این مانور مشارکت نمود .

این گزارش می افزاید، در این مانور مشترک تمامی اهداف از پیش تعیین شده از جمله عملیات جستجو و نجات، پشتیبانی و لجستیک هوایی و همچنین اطفا حریق هوایی توسط بالگرد به خوبی محقق گردید .

شایان ذکر است در این مانور اداره HSE شرکت نفت خزر، واحد حراست و منطقه عملیاتی خزر در اجرای این مانور نقش موثری ایفا نمودند همچنین کارشناسان اداره کلHSE وزارت نفت و مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران از نزدیک شاهد اجرای این مانور بودند .

 

 

 

۲۶ خرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۵۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.