12
با هدف شناخت مخاطرات و توانمندسازی نیروی انسانی در شرایط بحران

دوره آموزشی ایمنی و مدیریت بحران در شرکت نفت خزر برگزار شد.

دوره آموزشی ایمنی و مدیریت بحران در شرکت نفت خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، سطح اول دوره آموزشی ایمنی و مدیریت بحران برای جمعی از کارکنان ستادی این شرکت در تهران برگزار شد.

 

این دوره آموزشی همسو با اجرای طرح ایمنی و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران و بر اساس تاکید مقام عالی وزارت با توجه به اهمیت این موضوع برگزار شد . بر اساس این گزارش حضور کارشناسان این شرکت در سه بخش مدیریت واکنش در شرایط اضطراری، آمادگی و مقابله با سوانح جسمی، ایمنی و آتش نشانی عمومی با محوریت شناخت مخاطرات و برنامه ریزی جهت مقابله با آن برای کارکنان ستادی شرکت نفت خزر برگزار شد .

هدف از برگزاری این دوره آموزشی حصول اطمینان از به کارگیری صحیح امکانات ایمنی در مقابله با حوادث احتمالی ، آماده به کار بودن سامانه های مقابله با حوادث، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، توانمندی و قابلیت نیروی انسانی شرکت در به کارگیری صحیح تجهیزات ( شامل تجهیزات ایمنی فردی ) و به ویژه آمادگی و قابلیت های مدیریتی در شرایط بحران عنوان شده است .

شرکت کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با مبانی نظری و اصول علمی حریق، با حضور در یکی از ایستگاههای آتش نشانی در خصوص به کارگیری خاموش کننده ها و نحوه استفاده از تجهیزات اطفاء حریق به صورت عملی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

شایان ذکر است، این دوره آموزشی طی مدت 3 روز متوالی در سالن آموزش شرکت نفت خزر برگزار شد که پس از برگزاری آزمون عملی و کسب حد نصاب نمره به شرکت کنندگان گواهینامه ایمنی پایه اعطاء خواهد شد.

 

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۷۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.