12
بر مبنای استاندارد های ISO 9001 ، ISO 14001 ، ISO / TS 29001 ، OHSAS 18001 انجام شد

ثبت و صدور گواهینامه سیستم های مدیریت یکپارچه ( IMS و HSE - MS ) در شرکت نفت خزر

ثبت و صدور گواهینامه سیستم های مدیریت یکپارچه ( IMS   و  HSE - MS ) در شرکت نفت خزر
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، ممیزی سالیانه این شرکت در ستاد و منطقه عملیاتی خزر انجام و گواهینامه سیستم های مدیریت یکپارچه ( IMSو HSE – MS ) برای یک دوره سه ساله ثبت و صدورگردید .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، ممیزی سالیانه این شرکت در ستاد و منطقه عملیاتی خزر انجام و گواهینامه سیستم های مدیریت یکپارچه ( IMSو  HSE - MS ) برای یک دوره سه ساله ثبت و صدورگردید .

پس از انجام ممیزی سالیانه و بازنگری مستندات، شاخص های فرآیند و ارزیابی عملکرد واحد ها توسط شرکت IMQ، شرکت نفت خزر در ششمین سال استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه موفق به تمدید گواهینامه های مربوط به استاندارد های ISO 9001  ، ISO 14001 ، ISO / TS 29001 ، OHSAS 18001  و راهنمای  HSE - MS  گردید که راهنمای HSE-MS به منظور کمک به توسعه و به کارگیری سیستم مدیریت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست در کلیه مراحل مربوط به عملیات اکتشاف، استخراج،  تولید و فرآورش تهیه شده است.

فرهنگ خطیبی سرپرست شرکت نفت خزر در جلسه اختتامیه ممیزی که با حضور مدیران و روسای شرکت برگزار شد،ضمن تقدیر از مشارکت کلیه مدیریت ها و واحدها در استقرار و نگهداشت سیستم مدیریت یکپارچه در سطح سازمان، تقویت رویکرد سیستمی و برنامه ای در جهت تحقق اهداف کلان سازمان را از مزایای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه دانست.

شایان ذکر است در پایان جلسه، تیم ممیزی کننده عملکرد مناسب واحد IT در حوزه امنیت اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان، بهبود فعالیت های واحد آموزش، توسعه فضای سبز در منطقه عملیاتی خزر و برگزاری مانور جمع آوری آلاینده های نفتی در سطح دریا را به عنوان بخشی از نکات مثبت مشاهده شده در نمونه گیری های این دوره عنوان نمود .

 

 

 

۱۹ دی ۱۳۹۴
کد خبر : ۱,۰۱۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.