12
با صدور حکمی توسط سرپرست شرکت نفت خزر

سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت خزر منصوب شد .

سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت خزر منصوب شد .
با صدور حکمی از سوی فرهنگ خطیبی، مسعود متین فرد به سمت سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت منصوب شد .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، در متن حکم خطیبی خطاب به مسعود متین فرد چنین آمده است:  با توجه به تجارب و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی در حوزه عملیات اجرایی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان " منصوب میگردید. خط ساحلی سه استان شمالی کشور تا سازه دریایی نیمه شناور ایران امیرکبیر از دریا و هوا و دیسیپلینهای مدیریت مهندسی و ساختمان افزون بر عملیات خشکی در  سه استان ساحلی به خصوص استان گلستان و حوزه های هیدورکربوری مشترک با کشور ترکمنستان را شامل می شود. امید است با همیاری مجموعه ای توانمند از نیروهای علمی و تخصصی که در آن مدیریت خالصانه فعالیت می نمایند بتوانید اهداف کوتاه مدت و بسیار با اهمیت شرکت نفت خزر را مدیریت نمایید .

شایان ذکر است، فرهنگ خطیبی سرپرست شرکت نفت خزر در این حکم از تلاش و خدمات خالصانه مهندس محمد کمالیان در مدت مسئولیت مدیریت مهندسی و ساختمان که به افتخار بازنشستگی نایل گشته اند تشکر و قدردانی نموده است.

گفتنی است مسعود متین فرد که پیش از این ریاست اداره نظارت بر آزمایش و تکمیل چاه شرکت نفت خزر را بر عهده داشت، دارای سوابق ارزشمندی در عرصه های مختلف صنعت نفت می باشد.

 

 

 

 

۲۱ دی ۱۳۹۴
کد خبر : ۱,۰۱۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.