12
با حضور کارشناسان شرکت نفت خزر برگزار شد

کارگاه آموزشی مدل سازی هیدرولیکی و لکه های نفتی

کارگاه آموزشی مدل سازی هیدرولیکی و لکه های نفتی
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر کارگاه آموزشی مدل¬سازی هیدرولیکی و لکه¬ های نفتی با حضور کارشناسان این شرکت در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر کارگاه آموزشی مدل­سازی هیدرولیکی و لکه­ های نفتی با حضور کارشناسان این شرکت در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با هدف انتقال فناوری و آموزش نرم افزار شبیه سازی انتشار آلودگی های نفتی در دریا با استفاده از شبیه ساز MIKE توسط موسسه DHI برای کارشناسان شرکت نفت خزر در چارچوب قرارداد پروژه پژوهشی « طرح جامع مبارزه و جمع‌آوری آلودگی‌های نفتی دریای خزر » جهت فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از نتایج پروژه برگزار گردید .

بر اساس این گزارش در این کارگاه آموزشی که با مشارکت شرکت نفت خزر، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی و موسسه هیدرولیک دانمارک برگزار شد، مدرس دوره طی چهار روز سرفصل های آموزشی را در دو بخش مدل سازی هیدرودینامیکی و مدل سازی نشت لکه­ های نفتی با استفاده از نرم افزار Mike آموزش داد .

شایان ذکر است این کارگاه به زبان انگلیسی و با حضور جمعی از متخصصان و کارشناسان واحدهای مدیریت مهندسی و ساختمان و HSE شرکت نفت خزر و همچنین پژوهشگاه ملی اقیانوس­ شناسی و علوم جوی برگزار شد و در پایان کارگاه به شرکت کنندگان گواهی نامه پایان دوره آموزشی ارایه گردید.

 

۶ دی ۱۳۹۵
کد خبر : ۱,۰۵۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.