12
خلیلی معاون مدیر عامل در امور عملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت ایران

اقدامات انجام شده در شرکت نفت خزر به لحاظ عملیاتی و حاکمیتی سرآمد بوده است.

اقدامات انجام شده در شرکت نفت خزر  به لحاظ عملیاتی و حاکمیتی سرآمد بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، رضا خلیلی معاون مدیر عامل در امور عملیات غیر صنعتی
شرکت ملی نفت ایران از منطقه عملیاتی خزر بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، رضا خلیلی معاون مدیر عامل در امور عملیات غیر صنعتی
شرکت ملی نفت ایران از منطقه عملیاتی خزر بازدید نمود.

خلیلی با حضور در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر، ضمن آشنایی بیشتر با ماموریت سازمانی و اقدامات انجام شده، در جریان اهداف و برنامه های آتی این شرکت قرار گرفت.

فرهنگ خطیبی مقام ارشد شرکت نفت خزر با تشریح ماموریت سازمانی شرکت نفت خزر در سه استان ساحلی مازندران، گلستان و گیلان و بخش جنوبی دریای خزر، به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت های جاری و آتی شرکت پرداخت.

خطیبی با اشاره به فعالیت های گسترده اکتشافی انجام شده و در دست اجرا در دریای خزر و استانهای ساحلی، کسب اطلاعات و تجارب علمی و عملیاتی ارزشمند در بخش عمیق دریای خزر و ایجاد زمینه های لازم برای اجرای پروژه های توسعه ای و سرمایه گذاری های کلان را از اهداف آتی و مهم این شرکت عنوان نمود .

معاون مدیر عامل در امور عملیات غیر صنعتی با ابراز خرسندی از حضور در نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر شرکت نفت خزر را به لحاظ نوع عملیات و ماموریت، شرکتی دانشی و سرآمد دانست.

خلیلی همچنین این شرکت را شرکتی نوپا و چابک معرفی نمود که با انجام ماموریت های مهم و دشوار در
آب های عمیق دریای خزر به لحاظ کسب نتایج اکتشافی موفق و هم به لحاظ مسائل حاکمیتی، موفقیت های چشمگیری داشته است.

وی با تقدیر از زحمات مدیران کنونی و گذشته شرکت نفت خزر که در دستیابی به اهداف تعریف شده سازمان نقش موثری ایفا نموده اند افزود: معاونت امور عملیات غیر صنعتی در کنار سایر معاونت های شرکت ملی نفت ایران همه تلاش خود را برای تحقق اهداف آتی شرکت نفت خزر بکار خواهد گرفت .

شایان ذکر است خلیلی ضمن بازدید از شناورهای چند منظوره کاسپین و سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر به صورت گشت دریایی، از دیگر بخش های مستقر در منطقه عملیاتی خزر از جمله مرکز مدیریت بحران نیز بازدید و رهنمودهایی در خصوص فعالیت های شرکت ارائه نمودند .

 

 

۱۹ دی ۱۳۹۵
کد خبر : ۱,۰۵۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.