12
در مراسم چهلم گرامیداشت شهدای سقوط بالگرد در دریای خزر

خلیلی : توجه به منابع انسانی ضامن توسعه صنعت نفت خواهد بود .

خلیلی : توجه به منابع انسانی ضامن توسعه صنعت نفت خواهد بود .
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مراسم گرامیداشت شهدای سقوط بالگرد در دریای خزر با حضور
دکتر رضا خلیلی معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی، کاظم پور مشاور صنعت نفت در امور هوانوردی، هواپیمایی و فرودگاهی ، رضایی نیارکی مدیر عامل شرکت هواپیمایی نفت و مدیران ارشد شرکت نفت خزر در منطقه عملیاتی این شرکت برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مراسم گرامیداشت شهدای سقوط بالگرد در دریای خزر با حضور دکتر رضا خلیلی معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی، کاظم پور مشاور صنعت نفت در امور هوانوردی، هواپیمایی و فرودگاهی ، رضایی نیارکی مدیر عامل شرکت هواپیمایی نفت و مدیران ارشد شرکت نفت خزر در منطقه عملیاتی این شرکت برگزار شد .

بر اساس این گزارش معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه سقوط بالگرد در دریای خزر، حضور در مراسم تجلیل از مقام شهدای تلاشگر صنعت نفت را توفیق و افتخاری بزرگ دانست. خلیلی در مراسم گرامیداشت چهلم شهدای سانحه سقوط بالگرد تاکید نمود باید از این حوادث به عنوان درس آموخته های ایمنی و عملیاتی در دیگر نقاط صنعت نفت استفاده نمود تا دیگر شاهد این گونه اتفاقات ناگوار نباشیم . معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران افزود باید قدر خون شهدای صنعت نفت را دانست چرا که خون شهدا برای صنعت نفت برکت و عزت به همراه خواهد داشت.

وی همچنین ضمن تقدیر از همدلی و اتحاد مثال زدنی بین همکاران صنعت نفت در شرایط بحران، تعصب سازمانی کارکنان به صنعت نفت و توجه به منافع ملی را علت اصلی این همدلی و تلاش دانست و لزوم حمایت از منابع انسانی به عنوان اساسی ترین رکن توسعه ای شرکت ملی نفت ایران را از اولویت های اصلی آن معاونت برشمرد.

شایان ذکر است معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی به همراه سرپرست و مدیران شرکت نفت خزر از بخش های مختلف منطقه عملیاتی خزر بازدید نمودند . ایشان با حضور موثر خود در عملیات جستجوی غواصان در دریا برای خانواده محترم مفقود سانحه صبر و بردباری و پذیرش این واقعیت تلخ را آرزو نمودند. با دستور ایشان مراتب اطلاع رسانی به سفارتهای محترم کشورهای همجوار جهت رویت احتمالی جسد و یا بقایای آن در ساحل دریا انجام گردید.

مراسم گرامیداشت شهدای سقوط بالگرد با حضور جمعی از فضلا و روحانیون منطقه از جمله حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی رئیس حوزه علمیه کوتنا قائم شهر حال و هوای معنوی خاصی داشت که بی شک عطر روحانی شهدای سانحه در آن بی تاثیر نبود. ایشان به عنوان سخنران مراسم فرازهای متفاوت معنوی را ابراز نمودند و اینکه همه ما وظایفی داریم افضل شهدا و باید در محضر باریتعالی به آنها متفطن باشیم .

 

۱۹ دی ۱۳۹۵
کد خبر : ۱,۰۵۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.