12
در نشست هم اندیشی مدیران و روسا در منطقه عملیاتی خزر

خطیبی : دستیابی به اهداف عالی شرکت با تبادل افکار و همدلی محقق میگردد.

خطیبی : دستیابی به اهداف عالی شرکت با تبادل افکار و همدلی محقق میگردد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

بر اساس این گزارش فرهنگ خطیبی مقام ارشد شرکت نفت خزر ضمن تاکید بر تشکیل هدفمند و موثر این گونه نشست ها همسو با اهداف و ماموریت های سازمانی اظهار داشت: پویایی و ادامه حیات سازمان بدون بهره گیری از نظرها کارشناسی، انتقادها و پیشنهادهای کارشناسی و سازنده کارکنان امری غیر ممکن می باشد. وی همدلی و تبادل افکار بین کارکنان در سطوح مختلف را رمز موفقیت برای نیل به اهدف سازمانی دانست . خطیبی مسائل مربوط به برنامه ریزی تعمیرات و نگهداشت ناوگان دریایی شامل سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر و شناورهای
چند منظوره کاسپین و همچنین اجرای عملیات راهبری و تداوم فعالیت های اکتشافی را به عنوان برنامه های محوری و از اولویت های کاری شرکت نفت خزر برشمرد. وی با اشاره به فعالیت های گسترده اکتشافی انجام شده و در دست اجرا در دریای خزر و استانهای ساحلی، ایجاد زمینه های لازم برای اجرای پروژه های توسعه ای و سرمایه گذاری های کلان را از اهداف آتی و مهم این شرکت عنوان نمود .

بر اساس این گزارش طیبه خاکی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) را از اولویت های واحد IT برشمرد . وی در این زمینه افزود: فرآیندها و دارایی های اطلاعاتی در شرکت نفت خزر واقع در ستاد، منطقه عملیاتی خزر و ناوگان دریایی توسط این سیستم پوشش داده
می شوند .

در ادامه این نشست مدیران  و روسای دیگر واحدها ضمن بیان دیدگاهها و نظرهای خود در سطح سازمان و واحدهای خود، راهکارها و پیشنهادهایی را به منظور بهبود فعالیت های جاری در سازمان ارائه نمودند .

شایان ذکر است جلسات هم اندیشی شرکت نفت خزر هر ماه به منظور بررسی اهداف و برنامه های در حال انجام و تصمیم گیری در خصوص برنامه های آتی شرکت با هدف بهره گیری از نظرات همکاران تشکیل می گردد .

 

 

۲۰ دی ۱۳۹۵
کد خبر : ۱,۰۵۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.