12
با حضور مدیر عامل شرکت نفت خزر

نشست هم اندیشی کارشناسان و متخصصان این شرکت برگزار گردید.

نشست هم اندیشی کارشناسان و متخصصان این شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نشست هم اندیشی کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف شرکت با حضور دکتر دلاویز مدیر عامل این شرکت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نشست هم اندیشی کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف شرکت با حضور دکتر دلاویز مدیر عامل این شرکت برگزار گردید .

بر اساس این گزارش بهره مندی مدیر ارشد سازمان از نظرهای کارشناسان، تبادل افکار و اندیشه ها و تقویت روابط درون سازمانی از اهداف اصلی تشکیل این جلسه عنوان شد. مدیر عامل شرکت نفت خزر با دعوت از کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف در سطح شرکت ضمن تقدیر از زحمات ایشان به عنوان نیروی محرکه سازمان، افزود: پویایی و ادامه حیات سازمان بدون بهره گیری از نظرها ، انتقادها و پیشنهادهای سازنده کارشناسان امری است غیر ممکن. وی با اشاره به وفاق و همدلی کارکنان گفت هر موفقیتی نیازمند همدلی است و این امر مهم باید در تمامی سطوح سازمان به وضوح احساس شود و پرسنل ستادی و عملیاتی باید به نحو شایسته ای با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند .

دلاویز برگزاری جلسات هم اندیشی در سطح کارشناسان و متخصصان را بسیار موثر دانست و افزود: بیان
ایده های فکری و تبادل نظرهای کارشناسی در چارچوب های کاری مشخص فارغ از معذورات مدیریتی اتفاق می افتد و برگزاری هدفمند این گونه نشست ها در محیطی صمیمی در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مثمر ثمر خواهد بود. مدیر عامل شرکت نفت خزر با اشاره به نقش منابع انسانی به عنوان سرمایه های اصلی سازمان، منشاء تحولات در سازمان را اراده و خواست تک تک کارکنان آن سازمان دانست. وی دستاوردهای با ارزش کسب شده در آبهای عمیق را مرهون تلاش کارشناسان و متخصصان شرکت برشمرد و افزود: با حضور فعال کارشناسان و متخصصان زبده، آینده روشنی در انتظار شرکت نفت خزر خواهد بود .

ایشان در پاسخ به پرسش های کارکنان پیمانکار و قراردادی گفتند: وزیر محترم نفت در شرایطی مجدداً نفت را راهبری می کنند که وارث انبوهی از معضلات در حوزه منابع انسانی است که هدیه به جای مانده از دولت قبل بوده، از جمله افزایش قریب به یکصد هزار نیروی انسانی، تعدد وضعیت استخدام و ... که حل این معضلات پیچیده است گرچه، به طور مستمر مجموعه ای در وزارت نفت در حال تلاش برای رفع مشکلات حوزه منابع انسانی هستند.

در این نشست کارشناسان در فضایی صمیمی ضمن بیان دیدگاهها و نظرهای خود، راهکارها و پیشنهادهایی را به منظور بهبود فعالیت های سازمان به مدیریت ارشد ارائه نمودند .


 

۱۹ تیر ۱۳۹۶
کد خبر : ۱,۱۳۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.