12
با حضور سفیر کشور برزیل در شرکت نفت خزر اعلام شد

علاقمندی شرکت پتروبراس برای همکاری در پروژه‌های دریای خزر

علاقمندی شرکت پتروبراس برای همکاری در پروژه‌های دریای خزر
سفیر کشور برزیل با حضور در شرکت نفت خزر از علاقمندی شرکت پتروبراس برای همکاری با شرکت ملی نفت ایران در پروژه‌های دریای خزر خبر داد .

بر اساس این گزارش، رودریگو دی آذردو سانتوس ضمن ارائه نتایج سفر وزیر انرژی کشور برزیل و مذاکره با وزیر نفت کشورمان به علاقمندی شرکت پتروبراس برای همکاری با شرکت ملی نفت ایران در پروژه‌های دریای خزر اشاره نمودند.

در این دیدار یوسف اعتمادی قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت خزر نیز ضمن تشریح حوزه فعالیت های این شرکت و دستاوردهای حاصل شده طی چند سال گذشته در دریای خزر، توسعه و تولید در دریای خزر را مستلزم بهره گیری از تجربیات و دانش فنی شرکت های صاحب نام در این عرصه برشمرد . وی با اشاره به ارتباطات گذشته بین شرکت نفت پتروبراس و شرکت نفت خزر آمادگی این شرکت را برای همکاری فی‌مابین اعلام نمودند.

این گزارش می افزاید سفیر برزیل از مدیران شرکت نفت خزر جهت بازدید از شرکت پتروبراس و مرکز تحقیقات آن شرکت دعوت بعمل آورد. در همین راستا قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت خزر نیز ضمن تشکر از دعوت انجام شده اجرای آن را به پس از برگزاری اولین جلسه با حضور تیم فنی شرکت پتروبراس و انجام مذاکرات در تهران به میزبانی شرکت نفت خزر موکول نمود. همچنین مقرر شد هماهنگی های مربوط به‌ برگزاری جلسات فنی از طریق واحد امور بین‌الملل شرکت نفت خزر و سفارت برزیل در تهران انجام و تسهیل گردد.


۲۷ شهریور ۱۳۹۶
کد خبر : ۱,۲۰۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.