12
وزیر نفت در نشست خبری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی

تولید نفت در دریای خزر فقط یک موضوع اقتصادی نیست، بلکه مسئله ملی است.

تولید نفت در دریای خزر فقط یک موضوع اقتصادی نیست، بلکه مسئله ملی است.
مهندس بیژن زنگنه صبح امروز یکشنبه 15 بهمن ماه در نشست خبری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی، با تبریک ایام ا... دهه فجر به ارائه گزارش از عملکرد صنعت نفت و شاخص های اصلی آن پرداخت.


مهندس بیژن زنگنه صبح امروز یکشنبه 15 بهمن ماه در نشست خبری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی، با تبریک ایام ا... دهه فجر به ارائه گزارش از عملکرد صنعت نفت و شاخص های اصلی آن پرداخت و اشاره نمود: زمانیکه از نفت صحبت می کنیم باید از تولید حرف بزنیم. ما در این بخش اولویتها و برنامه هایی داریم که آنها را به مجلس شورای اسلامی ارائه داده ایم. وزیر نفت درادامه این نشست و در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص روند توسعه میادین نفت و گاز در دریای خزر گفت: تولید نفت در دریای خزر فقط یک موضوع اقتصادی نیست، مسئله ای ملی است تا ما سهم و جایگاه خود را در منطقه حفظ کنیم.

زنگنه با بیان اینکه تولید در خزر گران است ادامه داد: در خصوص توسعه میادین خزر با چند شرکت خارجی تفاهم نامه هایی امضاء کرده ایم که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد. وی تاکید نمود در آبهای عمیق خزر که تا نهصد متر عمق دارد و دسترسی به آبهای آزاد نداریم نمی توانیم به تنهایی حفاری کنیم و باید به این مسائل توجه ویژه داشت.


۱۵ بهمن ۱۳۹۶
کد خبر : ۱,۳۱۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.