12
با برگزاری مجمع سالیانه و اعلام رسمی حسابرس مستقل

ترازنامه و صورتهای مالی شرکت نفت خزر مطلوب ارزیابی شد.

ترازنامه و صورتهای مالی شرکت نفت خزر مطلوب ارزیابی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، ترازنامه و صورتهای مالی این شرکت در سال 1396 مورد تائید حسابرس مستقل و بازرس قانونی(سازمان حسابرسی) قرار گرفت و مطلوب ارزیابی شد.

  بر اساس این گزارش در جلسه مجمع عمومی شرکت نفت خزر حسابرس مستقل و بازرس قانونی با ارائه گزارشی، عملکرد مالی و وضعیت ترازنامه این شرکت را مطلوب ارزیابی نمود.

علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر نیز ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان شرکت در خصوص اقدامات و فعالیت های انجام شده در سال 1396 اظهار امیدواری نمود با همت و پشتکار تمامی کارکنان در سال های آتی نیز شاهد بهبود مستمر فعالیت ها و برنامه ها در تمامی بخش های شرکت باشیم.

مدیر عامل شرکت نفت خزر با تاکید بر لزوم بازنگری فرآیندهای کاری افزود: بازنگری و بازآرایی فرآیندهای سازمان توسط متخصصان و خبرگان سازمان و در مدار قوانین و مقررات جاری، ضامن بهبود مستمر فعالیت ها و عامل پویایی کارکنان خواهد شد. وی همچنین ارتقاء اثربخشی، کارایی و  بهره وری نیروی انسانی را در گرو فرآیندهای به روز شده و سیستم های کاری نوین دانست و افزود سازمان ها برای رفع چالش های خود به شدت نیازمند ایده های نو هستند؛ بنابراین ضروری است که محیط مناسب برای پرورش ایده های نو فراهم گردد.

 

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۷
کد خبر : ۱,۳۹۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.