12
با هدف بررسی برنامه های جاری و آتی شرکت

اولین جلسه هیات مدیره شرکت نفت خزر با حضور اعضاء جدید برگزار شد

اولین جلسه هیات مدیره شرکت نفت خزر با حضور اعضاء جدید برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، اولین جلسه هیات مدیره این شرکت با حضور اعضاء جدید با هدف بررسی فعالیت های انجام شده در سال جاری و اهداف و برنامه های آتی شرکت برگزار شد.

سید عماد حسینی رئیس جدید هیات مدیره شرکت نفت خزر در این جلسه ضمن تاکید بر تداوم و ضرورت توسعه فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و استانهای شمالی کشور افزود: توسعه و پیشرفت در بخش نفت و گاز دریای خزر و استان های شمالی هم از منظر ملی و منطقه ای و هم از بعد اقتصادی برای کشور اهمیت ویژه ای دارد.

در ادامه این جلسه علی اصولی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت نفت خزر ضمن قدردانی از تلاش اعضاء سابق هیات مدیره شرکت نفت خزر اظهار داشت: باید با رعایت تمامی ملاحظات موجود ، فعالیت های اکتشافی در حوزه خزر بعنوان یک پروژه ملی با پیگیری و جدیت دنبال شود تا به اهداف مورد نظر دست یابیم . وی افزود : انتظار میرود با حضور اعضای جدید هیات مدیره و بهره گیری از همفکری و خرد جمعی ایشان، ماموریت ترسیم شده برای شرکت نفت خزر محقق گردد .

شایان ذکر است ترکیب اعضای جدید هیات مدیره شرکت نفت خزر عبارتند از: سید عماد حسینی رئیس هیات مدیره شرکت نفت خزر، علی اصولی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره و همچنین آقایان هرمز قلاوند ، مسعود متین فرد، محمود نیکو سخن و سعید حافظی از اعضای هیات مدیره این شرکت می باشند .

 

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۷
کد خبر : ۱,۴۰۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.