12
دقایقی پیش و با حضور وزیر نفت

چهارمین کنگره راهبردی نفت و نیرو آغاز به‌کار کرد

چهارمین کنگره راهبردی نفت و نیرو آغاز به‌کار کرد
چهارمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو دقایقی پیش با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد بخش خصوصی و دولتی نفت و نیرو در مرکز همایش‌های صدا و سیما آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، کنگره نفت و نیرو به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی و هم‌اندیشی بی‌واسطه دست‌درکاران، نخبگان و متخصصان حرفه‌ای داخلی و خارجی از بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی، امروز (سهشنبه، 24 مهرماه) آغاز شد و تا 26 مهرماه ادامه می‌یابد.

در این دوره از کنگره، 6 نشست تخصصی شامل نقش CSR در تغییر فضای کسب‌وکار شرکت‌های فعال در حوزه صنعت، بررسی پارادایمهای جدید در بالادستی صنعت نفت و گاز، راهبردهای پیشنهادی برای اصلاح سیاستها، ‌ساختار و مقررات بازار برق ایران، آخرین پیشرفتهای مدیریت پروژه در صنعت نفت و گاز، هلدینگداری در صنعت پتروشیمی؛ نگاهی بر الزام‌ها و چالشها و آسیبشناسی توسعه متکی بر صندوقهای بازنشستگی، دورنمای تولید و مصرف گاز و ارتباط آن با شدت مصرف انرژی و تخصیص گاز مازاد برگزار می‌شود.

این کنگره در سه دوره گذشته با مشارکت بیش از 300 شرکتکننده خارجی، 4000 شرکتکننده داخلی و 30 سخنران از مدیران و نخبگان ارشد و برجسته داخلی و بینالمللی حوزههای نفت و نیرو برگزار شده است.

۲۵ مهر ۱۳۹۷
کد خبر : ۱,۴۳۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.