12
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

هیچ کشوری نمی‌تواند فروش نفت ایران را به صفر برساند

هیچ کشوری نمی‌تواند فروش نفت ایران را به صفر برساند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که درآمدهای نفتی ایران افزایش یافته است، گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند فروش نفت ایران را به صفر برساند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان این‌که تحریم‌ها بیش از آن‌که به ما خسارت وارد کند به آمریکا ضربه می‌زند، گفت: سیاست‌های ترامپ سبب شده  است قیمت‌های جهانی نفت خام افزایش یابد، ما از این افزایش قیمت ضرر نمی‌کنیم و با وجود بدعهدی برخی کشورها، مشتریان تازه‌ای پیدا کرده‌ایم.

وی با تاکید بر این‌که افزایش درآمد نفتی ایران واقعیت دارد، افزود: در ماه اکتبر تغییرهای محسوسی در صادرات نفت نداشتیم و کماکان نفت ایران صادر می‌شود، ضمن این‌که درآمدهای نفتی نیز افزایش یافته است. آمریکا تا به حال هر کاری توانسته انجام داده و کار دیگری نمانده است که برای 13 آبان بخواهد آن را عملیاتی کند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خریدار نفت داریم و سازوکارهایی نیز پیدا می‌کنیم تا بتوانیم باوجود ادعای ترامپ، نفت‌مان را صادر کنیم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: وزیر نفت هفته گذشته با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه، گزارش بسیار امیدوار‌کننده‌ای ارائه کرد.

وی تاکید کرد: عامل افزایش قیمت نفت، تحریم‌های آمریکا علیه ایران است، با این حال ما نفت خود را به هر شکل ممکن به دست خریداران می‌رسانیم.

۷ آبان ۱۳۹۷
کد خبر : ۱,۴۴۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.