12

دهمین جلسه کارگروه سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در شرکت نفت خزر برگزار شد .

دهمین جلسه کارگروه سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در شرکت نفت خزر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، دهمین جلسه کارگروه سلامت نظام اداری و مقابله با فساد این شرکت جهت بررسی چالش های مربوط به حوزه برگزاری مناقصات تشکیل گردید .

رضا لشکری دبیر کارگروه سلامت نظام اداری شرکت نفت خزر هدف از برگزاری این جلسات را دستیابی به روش های موثر برای پیشگیری و مبارزه با مفاسد احتمالی مرتبط با فرآیند برگزاری مناقصات در ادارات بویژه مقابله با موقعیت های آسیب پذیر برشمرد . وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در تمامی حوزه های مورد نظر در کارگروه سلامت نظام اداری شرکت نفت خزر افزود: یکی از اهداف برگزاری این جلسه بررسی چالش های مربوط به فرایند برگزاری مناقصات و شناسایی زمینه های شکل گیری فساد و همچنین یادآوری، آموزش و آشنایی هرچه بیشتر دست اندرکاران با قوانین و مقررات مربوط برگزاری مناقصات بوده است که با حضور اعضای کارگروه سلامت اداری، کمیسیون مناقصات، کمیته فنی بازرگانی و مدیران و روسای ادارات ذیربط در سه بخش بازخوانی مرحله به مرحله فرآیند برگزاری مناقصات، بررسی چالش ها و ارائه پیشنهادهای پیشگیرانه انجام پذیرفت.

علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری هدفمند و موثر این گونه جلسات عنوان نمود: از طریق آموزش، آگاهی بخشی و ارائه راهکارهای مطلوب و ایجاد فضای مناسب می توان زمینه بروز هر گونه فساد را در بخش های مختلف شناسایی و اقدامات پیشگیرانه را در جهت کاهش و حذف آن به کار گرفت. همچنین از طریق ارزیابی دوره ای منابع معتبر تامین کننده کالا و خدمات، می توان صلاحیت آنها بررسی و به روز نمود.

شایان ذکر است در این جلسه اهم چالش های محتمل در فرایند برگزاری مناقصات و اقدامات پیشگیرانه پیشنهادی از سوی کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

۱۲ دی ۱۳۹۷
کد خبر : ۱,۴۶۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.