12
درچهلمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی

برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در شرکت نفت خزر اعلام شد.

برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در شرکت نفت خزر اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های دهه فجر تاکید کردند.

اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با بیان اینکه گرامیداشت دهه مبارک فجر بر معنا و هویت بخشی هر چه بیشتر به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تأکید دارد اظهار داشت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت دارد این مناسبت هر چه با شکوهتر از سال های قبل برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ایام دهه مبارک فجر در میان ملت ایران، خاطرنشان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطره ای خوش برای ملت ایران است که باید یاد و خاطره این پیروزی همه ساله در ذهن مردم تداعی و برای اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل های جدید یادآوری گردد.

اصولی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، زبانزد بسیاری از کشورهای جهان می باشد، گفت: بی شک گرامیداشت ایام دهه فجر نشانی از اراده ملت ایران به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است که موجب آگاهی بیش از پیش جهانیان از عزم ملی و تعهد به آرمان های انقلاب و مبارزه با ظلم، دیکتاتوری و استکبار خواهد بود .

وی با اشاره به نگاه تکلیفی به برنامه های ایام الله دهه فجر در چهلمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بر کیفی سازی و پرمحتوا نمودن این برنامه‌ها به منظور اثر بخشی هر چه بیشتر بر روی نسل های جدید تاکید کردند.

لازم به ذکر است تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در منطقه عملیاتی خزر، برگزاری مراسم غبار روبی و دیدار از گلزار شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان بهشهر، آذین بندی ساختمان مرکزی و محوطه منطقه عملیاتی خزر، برگزاری ایستگاه صلواتی در منطقه عملیاتی خزر در روز راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری نمایشگاه تصاویر انقلابی ویژه دهه فجر را می توان از اهم برنامه های اجرایی شرکت نفت خزر در ایام الله دهه فجر می باشد.

 

۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کد خبر : ۱,۴۷۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.