12
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد

نمایشگاه عکس دستاوردهای شرکت نفت خزر در آینه تصویر برگزار شد.

نمایشگاه عکس دستاوردهای شرکت نفت خزر در آینه تصویر برگزار شد.
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر نمایشگاهی با عنوان "دستاوردهای شرکت نفت خزر در آینه تصویر" در ساختمان مرکزی شرکت نفت خزر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر در این نمایشگاه تعداد 40 تابلو عکس از دستاوردهای فنی و عملیاتی این شرکت در سال های اخیر برای کارکنان به نمایش گذاشته شد.

مهدی میرآخوری رئیس روابط عمومی شرکت نفت خزر در این زمینه گفت: این نمایشگاه عکس در راستای تجلیل از زحمات کارکنان شرکت نفت خزر و دستاوردهای شرکت از فعالیت های اکتشافی و کشف منابع هیدروکربنی در آب های عمیق دریای خزر برگزار گردید.

وی افزود: در این نمایشگاه عکس برگزیده ای از تصاویر فعالیت های مربوط به حوزه اکتشافی شرکت نفت خزر از گذشته تاکنون مورد بهره برداری قرار گرفت که در این زمینه می توان به فعالیت متخصصان و مهندسان تلاشگر شرکت نفت خزر، ساخت سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر، ساخت شناورهای چند منظوره کاسپین، ساخت و توسعه منطقه عملیاتی خزر، انجام عملیات لرزه نگاری در استان های ساحلی و کشف نفت در عمق 2584 متری در میدان سردار جنگل در اردیبهشت سال 1391 اشاره کرد.

میرآخوری در پایان تصریح نمود: 40 فریم عکس از میان تعداد کثیری عکس انتخاب و به صورت ترکیبی در مراسمی که به مناسبت این ایام در شرکت نفت خزر برگزار شد رونمایی و مورد استقبال بسیار خوبی از طرف مدیران و کارکنان این شرکت واقع گردید.

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۷
کد خبر : ۱,۴۸۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.