12
در شهرستان بهشهر صورت گرفت

حضور با شکوه کارکنان عملیاتی شرکت نفت خزر در راهپیمایی روز قدس

حضور با شکوه کارکنان عملیاتی شرکت نفت خزر در راهپیمایی روز قدس
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، جمع کثیری از کارکنان این شرکت در مراسم روز قدس شهرستان بهشهر شرکت نمودند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

بر اساس این گزارش، کارکنان شرکت نفت خزر مستقر در منطقه عملیاتی خزر با حضور خود در مراسم با شکوه روز قدس، همسویی و وحدت خود را با سایر اقشار جامعه به نمایش نهاده و همراه با مردم روزه دار و خداجوی شهر بهشهر فریاد استکبار ستیزی و دشمنی با صهیونیسم را سر دادند.

بر پایه این گزارش، امام جمعه بهشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهشهر و سایر مقامات محلی به همراه مردم در این راهپیمایی شرکت داشتند.

این گزارش می افزاید، کارکنان شرکت نفت خزر در این روز به همراه سایر اقشار جامعه حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و انزجار خود را از سردمداران کفر با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بیان داشتند .

دکتر شاعری نماینده محترم مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه قدس شریف، هویت و مظهر مقابله با استکبار است؛ یادآور شد: قدس قبله اول مسلمانان است و به زودی به مسلمین بازگردانده می شود .

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام سید عربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر افزود: حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی در خنثی کردن توطئه های دشمنان است و مردم ما امروز با نمایش اقتدار و عظمت حضور خود، نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان ایفا کردند.

 

۱۳ خرداد ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۵۱۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.