12
به میزبانی منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد.

هجدهمین نشست کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی وزارت نفت

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، هجدهمین نشست کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی وزارت نفت به میزبانی منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور اعضاء کمیته HSE متشکل از نمایندگانی از چهار شرکت اصلی وزارت نفت و همچنین نمایندگانی از شرکت های منتخب استانی به مدت دو روز در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید.

در این نشست ترابی رئیس منطقه عملیاتی خزر گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای شرکت نفت خزر و کشف نفت در دریای خزر را بیان نمود و با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی متعدد برای کارکنان بویژه کارشناسان ایمنی و آتش نشانی، به روز بودن اطلاعات و آمادگی افراد را ضروری ترین عامل در پیشگیری از حوادث احتمالی دانست.  

در ادامه قاسمی نژاد رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت نفت خزر ضمن ارائه فعالیت های واحد HSE این شرکت اظهار داشت: در شرایط کنونی ارتقای سیستم ایمنی با توجه به تکنولوژی های روز آمد ضروری است.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر گزارش های عملکردی و اقدامات و مباحث مطرح شده، بازدید یک روزه نیز از سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر و همچنین اسکله عملیاتی شرکت نفت خزر انجام شد و اعضای کمیته در جریان عملیات اجرایی و اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

 

۱ تیر ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۵۲۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.