12
در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد

نشست هم اندیشی فرهنگی مدیران شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت نفت

نشست هم اندیشی فرهنگی مدیران شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت نفت
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نشست هم اندیشی فرهنگی مدیران شرکت های تابعه منطقه 9 وزارت نفت شامل استان های گلستان، مازندران و گیلان در روز یکشنبه 27 مرداد ماه در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور دکتر احمد مجیدی مشاور فرهنگی وزیر و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت نفت، دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر و مدیران شرکت های تابعه وزارت نفت اعم از شرکت های گاز استانی، شرکت های پخش فرآورده های نفتی و سازمان بهداشت و درمان شمال کشور با محوریت بررسی برنامه های فرهنگی وزارت نفت در سال98، بررسی مسائل مربوط به ائمه جماعات و گزارش عملکرد فرهنگی شرکت ها به میزبانی منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار گردید.

دکتر اصولی در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت ها و دستاوردهای شرکت نفت خزر بعنوان تنها شرکت فعال در آب های عمیق کشور افزود: در گذشته نگاه مسئولان کشور به دریای خزر بیشتر نگاه سیاسی وامنیتی بود ولی امروز با اقدامات و فعالیت های اکتشافی که توسط شرکت نفت خزر انجام شد نگاه مسئولان به دریای خزر به نگاهی اقتصادی و سیاسی تبدیل شده است.

همچنین در ادامه این نشست، دکتر مجیدی مشاور فرهنگی وزیر نفت خاطر نشان کرد: همواره امور فرهنگی در وزارت نفت و سیاست های کلان آن مورد توجه خاص مقام عالی وزارت بوده و اهمیت به این موضوع در اولویت قرار دارد.

در پایان این نشست مدیران شرکت های تابعه منطقه 9 وزارت نفت ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت ها، دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه فرهنگی ارائه نمودند.

 

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۵۴۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.