12
طی حکمی از سوی مدیرعامل

رییس بهداشت، ایمنی، محیط زیست شرکت نفت خزر منصوب شد

رییس بهداشت، ایمنی، محیط زیست شرکت نفت خزر منصوب شد
با صدور حکمی از سوی دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر امیر مسعود قاسمی به سمت رییس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل این شرکت منصوب شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در متن حکم دکتر اصولی چنین آمده است:

"نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رییس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت نفت خزر منصوب می شوید. با عنایت به جایگاه و اهمیت این مسئولیت، توجه به مسائل ذیل حائز اهمیت و مورد تاکید است:

1-   حصول اطمینان از اجرای خط مشی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در تمامی سطوح سازمان.

2-   تقویت تعاملات و ارتباط موثر با سازمان ها، نهادهای ذیربط و مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران با هدف اجرای دقیق قوانین، مقررات و استانداردهای مربوط.

3-   توجه ویژه به موضوع سلامت کارکنان شرکت از طریق کنترل انجام معاینات دوره ای، تجزیه و تحلیل نتایج و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه.

4-   بهبود مستمر فرآیندهای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در  سازمان منطبق بر استانداردهای به روز.

5-   نظارت مستمر بر مدیریت ریسک های موجود در سطح سازمان شامل شناسایی، ارزیابی، حذف و یا کنترل آنها.

6-   توجه به اثرات زیست محیطی حاصل از انجام فعالیت های شرکت در بخش خشکی و فراساحل با هدف حفاظت از محیط زیست.

7-   بررسی و تجزیه و تحلیل ریشه ای حوادث و رویدادهای صنایع نفت و گاز در فعالیت های مشابه با فعالیت های شرکت نفت خزر و تدوین درس آموخته ها به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و اصلاح فرآیندها.

8-   امکان سنجی وضعیت شرکت از نظر زیرساخت، منابع و مهارت های انسانی مورد نیاز برای مواجهه و مدیریت هرچه بهتر در  وضعیت های اضطراری محتمل در سطح سازمان.

9-   برنامه ریزی و اجرای فرایندهای مرتبط با موضوع پدافند غیر عامل و پیشگیری از بحران با توجه به شرایط کاری و عملیاتی شرکت.

10- برنامه ریزی و تقویت نظام آموزشی  HSEدر حوزه های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای کارکنان در تمامی سطوح با تعامل و همکاری مدیریت منابع انسانی.

11- اعمال الزامات و مقررات HSE پیمانکاران، مشاوران و کلیه شرکت هایی که به نحوی با شرکت همکاری دارند.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تلاش و همکاری مسئولانه با کلیه مدیریت ها و واحدهای ستادی و عملیاتی در انجام وظایف محوله موفق و پیروز  باشید."

 

۹ دی ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۵۸۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.