12

پیام دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر

پیام دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر
بی شک ایام‌ا... دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحات زرینی در تاریخ حیات ملت ایران گشود، ندای خداخواهی، معنویت، آزادی، استقلال و استکبارستیزی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد و با نسیم روح نواز انقلاب اسلامی، مشام تمام وفاداران راستین ‌آزادی و عدالت را معطر نمود.

همه ما به این نکته آگاه هستیم که هدف از انقلاب اسلامی استقلال ، آزادی و احیاء فرهنگ غنی ایرانی بر اساس ارزش­ های دینی بود.

آغاز چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را که مرهون سال ها مبارزه و حق طلبی حضرت امام (ره ) و رشادت و جان فشانی های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی می باشد را به مقام معظم رهبری و تمامی کارکنان صنعت نفت و شرکت نفت خزر تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون برای خدمتگزاران صدیق این نظام را در ظلّ توجهّات حضرت ولی عصر (عج ) از خداوند منّان آرزومندم.

از دستاوردهای مهم صنعت نفت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه دریای خزر می توان به شناسایی 46 ساختار ارزشمند منابع هیدروکربوری، ساخت و بهره برداری از بزرگترین و منحصر به فردترین سکوی حفاری نیمه شناور خاورمیانه با نام ایران-امیرکبیر، ساخت اسکله و پایگاه پشتیبانی از عملیات حفاری و اکتشاف در سواحل دریای خزر، حفاری در دنیای ناشناخته و پیچیده آبهای عمیق دریای خزر که تا قبل از آن توسط شرکت های معدودی در جهان انجام می شد، ساخت و بهره برداری از سه شناور منحصر به فرد پشتیبان از سکو در خزر، کشف میدان نفتی سردار جنگل با حداقل ذخیره دو میلیارد بشکه نفت درجا ، پرورش و توانمند سازی نیروی انسانی مجرب در زمینه دانش و عملیات آبهای عمیق دریای خزر و ایجاد بستر سازی های لازم جهت توسعه و تولید از منابع هیدروکربوری دریای خزر اشاره کرد.

برخود لازم می دانم در شرایط کنونی که کشورمان مورد هجمه همه جانبه دشمنان واقع شده است و سعی دارند با ایجاد گره های مختلف در اقتصاد ایران علی الخصوص زنجیره و شریان های صنعت نفت  باعث اختلال در روابط بین المللی، توسعه و صادرات صنعت یکصد ساله نفت کشور شوند اتحاد، وحدت و همدلی در جهت همبستگی ملی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

۱۶ بهمن ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۵۹۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.