12
با حضور بانوان شرکت نفت خزر برگزار شد

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، آئین گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضور بانوان شرکت نفت خزر در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

براساس این گزارش، امور زنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران در روز ولادت حضرت زهرا (س) طی مراسمی با حضور فاطمه تندگویان؛ مشاور وزیر نفت در امور زنان، رضا خلیلی؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در عملیات غیر صنعتی و ناصر مولایی مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از بانوان شرکت ملی نفت تجلیل به عمل آورد.

همچنین در این مراسم مهندس فرنوش غلامی مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت نفت خزر ضمن تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر طی سخنان کوتاهی با اشاره به جایگاه والای زن در اسلام، حضور موفق زنان در عرصه های گوناگون به ویژه بعد از انقلاب اسلامی را بسیار با اهمیت دانست و تأکید کرد: نقش بانوان در جامعه بشریت فراموش شدنی نیست و در همه زمان ها زنان نقش خود را به خوبی ایفاد کردند. وی با اشاره به توجه خاص مدیرعامل شرکت نفت خزر به ارتقاء جایگاه بانوان، اظهار داشت: توجه به تخصص به جای جنسیت، فرصتی را فراهم می کند که بانوان توانمند در سمت هایی که شایسته آنهاست انجام وظیفه کنند.

شایان ذکر است، در این مراسم ضمن اجرای برنامه های متنوع اعم از موسیقی زنده و مسابقات، هدایایی به مناسبت روز زن اهدا شد.

 

۲۷ بهمن ۱۳۹۸
کد خبر : ۱,۶۰۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.