12
با حضور رئیس ستاد اقامه نماز

تجلیل از فعالان فرهنگی شرکت نفت خزر انجام شد

تجلیل از فعالان فرهنگی شرکت نفت خزر انجام شد
مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی و مذهبی شرکت نفت خزر با حضور محمود نیکوسخن معاون مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت نفت خزر در ستاد تهران برگزار شد.

 

مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی و مذهبی شرکت نفت خزر با حضور محمود نیکوسخن معاون مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت نفت خزر در ستاد تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در این مراسم که با هدف تکریم از کارکنان فعال در حوزه فعالیت های فرهنگی و مذهبی ستاد اقامه نماز شرکت نفت خزر در سال 1398 برگزار شد از کارکنان حوزه های مختلف فرهنگی شرکت تجلیل بعمل آمد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم محمود نیکوسخن معاون مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت نفت خزر ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان فعال در این حوزه، سخنانی پیرامون وضعیت کنونی جامعه بیان کرد و دین اسلام را در مقایسه با سایر دین ها برترین دین آسمانی دانست که ما افتخار پرورش یافتن در دامان این دین بزرگ را داریم. وی گفت: فعالیت در حوزه فرهنگی و مذهبی موجب تعالی جسم و روح افراد شده و اثرگذاری و ماندگاری اقدامات فعالان این عرصه با برکات فراوان آن در زندگی افراد دیده می شود.

نیکوسخن با اشاره به تاکید و پیگیری مدیرعامل شرکت نفت خزر مبنی بر انجام اقدامات هر چه بهتر فرهنگی و مذهبی در سازمان بویژه پاسداشت نماز جماعت اظهار داشت: فعالان فرهنگی به عنوان بازوهای توانمند در پیشبرد اهداف این حوزه نقش انکار نشدنی دارند و ما تلاشمان این است تا زمینه را برای فعالیت این عزیزان فراهم نماییم.

رئیس ستاد اقامه نماز شرکت نفت خزر در پایان با بیان اینکه عرصه فرهنگی به فرموده رهبر معظم انقلاب عرصه جهاد است گفت: تقدیر از فعالان فرهنگی تقدیر از جهادگران عرصه فرهنگ است و کارکنان فعال در این عرصه بدون هیچ چشم داشتی و به خاطر علاقه و دغدغه درونی که به این حوزه دارند وارد کارهای فرهنگی می شوند.  

شایان ذکر است در این مراسم کارکنان فعال در عرصه فعالیت های فرهنگی شرکت نفت خزر نیز مباحث و نظرات سازنده خود را در جهت پیشبرد فعالیت های فرهنگی و مذهبی ارائه نمودند.

در پایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیری توسط معاون مدیرعامل شرکت نفت خزر به آقایان خسرو آقاجانلو، علیرضا فراتی، تقی باقری، روح الله شمس، مهرداد فرجی، مرتضی گودرزی و خانم ها ندا بشاک و کیمیا امیری اهداء گردید.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

۱۹ خرداد ۱۳۹۹
کد خبر : ۱,۶۲۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.