12
همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

وب سایت جدید شرکت نفت خزر رونمایی شد

وب سایت جدید شرکت نفت خزر رونمایی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی وبگاه جدید شرکت نفت خزر با معماری اختصاصی شرکت های نفتی رونمایی شد.
مهدی میرآخوری رئیس روابط عمومی شرکت نفت خزر گفت: از نیمه دوم سال 1399 تصمیم بر این شد که وبگاه رسمی شرکت نفت خزر روزآمد شود و در این رابطه واحد روابط عمومی با همکاری واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات نفت خزر برنامه ریزی، تحقیق، مطالعه و برگزاری جلسات متعدد با شرکت های توانمند را در دستور کار خود قرار داد.
وی تصریح نمود، در وبگاه جدید علاوه بر ارتقاء گرافیک و تنوع در صفحات اختصاصی و عمومی، بخش های فنی و تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت های این شرکت در آبهای عمیق دریای خزر به لحاظ محتوا تغییرات چشمگیری داشته و قسمت های متعددی به وبگاه جدید اضافه شده است که قابل استفاده برای مخاطبان این شرکت از اقصی نقاط جهان خواهد بود.
میرآخوری اظهار داشت: با توجه به اینکه 7 سال از عمر وبگاه قبلی این شرکت گذشته بود و از آن زمان تاکنون بدون تغییرات اساسی مورد استفاده بود، نیاز به انجام تغییرات و ارتقاء کیفی و کمی و امنیتی ضروری بود و خوشبختانه با همکاری واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت این مهم صورت پذیرفت. 
رئیس روابط عمومی شرکت نفت خزر اظهار داشت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از اینترنت امروزه وبگاه های اینترنتی به عنوان اولین و مهمترین درگاه ارتباطی سازمان ها با مخاطبان مطرح می باشند، به طوری‌ که نیازهای اساسی مخاطبان با بهره‌گیری از بستر دیجیتال و سهولت دسترسی به اطلاعات از طریق جستجو و بهره مندی از فضای مجازی به راحتی قابل دستیابی است. 
میرآخوری اظهار داشت در همین زمینه از مدیران، کارشناسان و کلیه صاحب نظران و متخصصان درخواست داشته ایم با ارایه مقالات تخصصی، گزارش های فنی و اخبار مهم در به روز رسانی و غنای اطلاعات وبگاه جدید در بخش های مختلف اعم از زمین شناسی، حفاری، ژئوفیزیک، مهندسی نفت، HSE و دیگر بخش های تخصصی با ما همراه باشند تا دستاوردها و اقدامات عملیاتی انجام شده در آبهای عمیق دریای خزر بهتر از گذشته در دسترس مخاطبان، ذینفعان و افکار عمومی قرار گیرد.
رئیس روابط عمومی شرکت نفت خزر در پایان گفت: در طراحی وبگاه جدید بخش هایی مانند طرح ها و پروژه ها، اخبار حوزه دریای خزر، اخبار صنعت نفت، ارتباط با مدیرعامل، انتقادات و پیشنهادات، فراخوان ها، چند رسانه ای، پیوندهای مرتبط، صوتحساب حقوق کارکنان، صفحه آپارت نفت خزر، صفحه مجازی اینستاگرام، درگاه ایمیل و ... در صفحه اصلی اضافه شده است و مورد استفاده کارکنان و مخاطبان خواهد بود.
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۶۸۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.