12

کارگاه آموزشی چالش های مدیریتی برای مدیران جوان نفت خزر برگزار شد

کارگاه آموزشی چالش های مدیریتی برای مدیران جوان نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی نفت خزر کارگاه آموزشی چالش های مدیریتی با تدریس دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر برای شش نفر از مدیران و رؤسای جوان این شرکت برگزار شد.
احسان رضایی نژادیان مدیر منابع انسانی نفت خزر گفت: هدف از تشکیل این کارگاه های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت های دانشی و عملیاتی کارکنان در سطوح مختلف سازمان به منظور تبیین چالش ها، تبادل و گردش جریان اطلاعات مورد نیاز کارکنان و تسهیل فرآیندهای کاری درون سازمانی بوده است.
ایشان اظهار داشت اقدامات انجام شده در این خصوص: شناسایی ظرفیت های درون سازمانی به همراه تعیین طرح درس و سرفصل های مورد نظر به همراه تعیین گروه های هدف متناسب با نیاز سازمان خواهد بود.
رضایی نژادیان گفت انتظار می رود با برگزاری این کارگاه ها در فضایی صمیمی و کاربردی، ضمن انتقال دانش و تجربیات کاری و بیان موضوعات مرتبط با آن دوره، چالش های کاری در قالب طرح درس و مورد کاوی بین حاضرین به اشتراک گذاشته شده و نتایج مورد نظر حاصل گردد.
مدیر منابع انسانی نفت خزر در پایان اظهار داشت اولین دوره توسط مدیرعامل محترم شرکت برای مدیران و روئسای جوان برگزار و دوره های متعددی با استفاده از توان مدیران و کارشناسان داخلی شرکت نفت خزر در هفته های آتی برای تسهیم و انتقال دانش و تجربیات در دست برگزاری خواهد بود.

کارگاه آموزشی چالش های مدیریتی1

کارگاه آموزشی چالش های مدیریتی2

۳ خرداد ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۶۹۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.