12

ارزیابی مطلوب عملکرد شرکت نفت خزر در مجمع عمومی سالیانه

Assembly
عملکرد مالی سال 1399 شرکت نفت خزر در مجمع عمومی سالیانه شرکت ملی نفت ایران مورد تایید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نشست مجمع عمومی این شرکت با حضور رئیس و اعضای مجمع ، نماینده سازمان حسابرسی، مدیرعامل ، رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت نفت خزر برگزار شد.
دکتر علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در خصوص عملکرد نفت خزر در تمامی حوزه ها ‌که در قالب ترازنامه و صورتهای مالی ارائه شد ،گفت: این مهم با رعایت استانداردهای حسابداری ، بودجه ریزی صحیح و رعایت بودجه مصوب ، اعمال کنترل های مالی در رسیدگی اسناد ، رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل های مالی ابلاغی از سوی وزارت نفت  و طبقه بندی صحیح حسابهای مالی و هر نوع فعالیت عملیاتی و اجرایی که منجر به ثبت رخداد صحیح مالی می گردد میسر شده است .
وی تصریح کرد: موفقیت این شرکت در امور مالی حاصل دقت عمل، پشتکار و همکاری جعمی تمامی مدیریت‌های ستادی و عملیاتی می باشد. 
اصولی افزود:  باعث افتخار هست که  طی یک دهه گذشته ، عملکرد مالی و صورتهای مالی شرکت نفت خزر ، توسط حسابرسان مستقل ، مطلوب ارزیابی شده است که یقینآ نشان دهنده ، سلامت ، دانش ، آگاهی و توانایی به همراه چابکی و کارآیی سازمانی همه مدیریت های شرکت بویژه  مدیریت امور مالی می باشد .
در ادامه این نشست ، کریم زبیدی مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران نیز بصورت ویدئو کنفرانسی ضمن تقدیر از عملکرد نفت خزر در حوزه مالی ابراز امیدواری کرد در دولت جدید فعالیت های اکتشافی حوزه خزر خصوصا در ساختار چالوس ادامه یابد و با جذب سرمایه گذار علاوه بر فعالیت های اکتشافی جدید، توسعه و تولید هم داشته باشیم . 
شایان ذکر است ، در پایان این نشست عملکرد مطلوب شرکت نفت خزر در سال مالی ۹۹، مطابق گزارش سازمان حسابرسی به تائید مجمع عمومی سالیانه نمایندگان صاحبان سهام شرکت ملی نفت ایران رسید.
 
 
۲۲ شهریور ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۳۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.