12
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

بسیجیان صنعت نفت توان خود را وقف کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کنند

بسیجیان صنعت نفت توان خود را وقف کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کنند
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: ما بسیجیان صنعت نفت، امروز تمام توان خودمان را وقف کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می کنیم و رونق اقتصاد نفت و تولید مستمر و پایدار نفت و گاز با روحیه بسیجی و جهادی قابل انجام است و با کارهای متداول و عادی در شرایط کنونی قابل تحقق نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر در صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت که امروز (سه شنبه، دوم آذرماه) به مناسبت هفته بسیج در وزارت نفت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج ارمغان، عصاره، تبلور و تجلی همه آرمان های انقلاب اسلامی است و هرجا که انقلاب، نظام و میهن اسلامی نیاز داشته، بسیج در میدان بوده است.  
 
وی ادامه داد: امروز اقتدار، عزت و افتخار ما همه وام گرفته از فکر و آرمان بسیج است و اگر با افتخار و اقتدار و بدون هیچ گونه خلل و آسیبی در برنامه ها، ماموریت های مجموعه زنجیره وزارت نفت را اجرایی می کنیم به مدد فکر، آرمان و مرام بسیجی بودن ما است. 
 
خجسته‌مهر تصریح کرد: در دوره ای، بسیج به اقتضای زمان و نیاز کشور، جهاد نظامی را سر لوحه کار خود قرار داد و با نثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کرد و در حال حاضر نیز به فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج جهاد کننده در عرصه اقتصادی کشور است.  
 
معاون وزیر نفت با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در سفری که طی سال های گذشته به عسلویه داشتند، یادآور شد: به گفته مقام معظم رهبری، صنعت نفت ۴ ویژگی دارد؛ نخست اینکه علمی است. دوم تولیدی است. سوم اقتصادی است، اما فراز مهمتر این بود که صنعت نفت، جهادی است. 
 
خجسته‌مهر ادامه داد: اگر می خواهیم در عرصه علم و فناوری پیشتازی کنیم و اقتصاد نفت را رونق ببخشیم و تولید مستمر نفت و گاز داشته باشیم باید با روحیه بسیجی و جهادی در میدان حاضر شویم و ان‌شاالله به مدد لطف و اراده خدای متعال و به توفیق الهی و با اتکا به برنامه ریزی، علم، فناوری، کارآمدی و با همه ابزار و اراده این ماموریت سترگ را به انجام خواهیم رساند. 
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پایان از بیانات ارزشمند وزیر نفت و سایر مهمانان ارجمند این مراسم تقدیر و از خدمات گرانقدر همه نیروهای مسلح نیز قدردانی کرد.
۳ آذر ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۵۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.