12
مراکز رفاهی نفت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شد

احیای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شرکت ملی نفت ایران

احیای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شرکت ملی نفت ایران
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه رویکرد و سیاست جدید شرکت این است که «شرکت ملی نفت ایران باید خانواده محور باشد»، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان و ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده‌ها، برنامه‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی در نفت مجددا احیا خواهد شد.

محسن خجسته‌مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این شرکت جهت حصول اطمینان از انجام درست فعالیت‌ها و ماموریت‌ها، حفظ کرامت کارکنان و تکریم آن‌ها است، افزود: برای ایجاد انگیزه کافی و جلوگیری از خستگی‌های مفرط شغلی در مجموعه فعالیت‌های شرکت ملی نفت ایران می‌بایست امکانات رفاهی مناسب و در خور شأن برای کارکنان فراهم شود و در این راستا برای بالا بردن شاخص‌های رفاهی در حال برنامه‌ریزی هستیم.

 
وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای سطح خدمات اجتماعی و فرهنگی برای همه کارکنان خدوم و پرتلاش در مجموعه شرکت ملی نفت به ویژ کارکنان مناطق عملیاتی در حال انجام است.
 
معاون وزیر نفت با بیان اینکه طی دو سال گذشته با توجه به شرایط کرونا و شرایط متغیری که وجود داشت خدمات رسانی در مراکز رفاهی و تفریحی میسر نبود، تصریح کرد: با کاهش آمار کرونا و افزایش واکسیناسیون عمومی، تصمیم گرفته شد با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط و با نظارت کمیته شرایط اضطراری نفت، کلیه مراکز اقامتی و رفاهی مانند مرکز اقامتی محمودآباد در شمال کشور، مرکز تفریحی آبعلی و سایر مراکز در استان‌ها و نقاط مختلف به مرور و مدیریت شده و به تدریج با یک ظرفیت مشخص برای خدمات رسانی به کارکنان و خانواده‌ها بازگشایی شود تا کارکنان بتوانند در کنار فعالیت‌های سختی که  در ستاد و عملیات برعهده دارند از امکانات رفاهی نیز بهره‌مند شوند.
 
 خجسته‌مهر افزود: بر همین اساس لازم می دانم از آقای مهندس اوجی، وزیر محترم نفت که با پیشنهاد شرکت ملی نفت در این خصوص موافقت کردند، تشکر کنم.
 
وی همچنین تصریح کرد: اگر در شرکت ملی نفت به موفقیتی برسیم نشات گرفته از یک خانواده غنی و سرشار از فرهنگ ایرانی اسلامی و حاصل قوام بخشیدن به کانون خانواده است و اگر کانون خانواده به لحاظ مسایل اجتماعی و فرهنگی قوام یافت، مطمئن هستم یک صنعت نفت خوب در تراز بین المللی نیز خواهیم داشت.
۱۲ آذر ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۵۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.