12
از سوی کارشناسان HSE شرکت ملی نفت

ممیزی ایمنی پایگاه پشتیبانی و دکل امیرکبیر انجام شد

پایگاه پشتیبانی و سکوی امیرکبیر ممیزی ایمنی گردید
کارشناسان HSE شرکت ملی نفت ایران با هدف نظارت و بررسی اجرای دستور العمل های ایمنی از پایگاه پشتیبانی، سکوی نیمه شناور امیرکبیر و شناورهای شرکت نفت خزر بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مسعود قاسمی رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت خزر در نشستی که با حضور مسئول HSE طرح های اکتشافی و کارشناسان ایمنی شرکت ملی نفت برگزار شد ضمن تقدیر از اهتمام مدیران و کارشناسان HSE شرکت ملی نفت برای ارتقاء سطح ایمنی دارایی ها و حفاظت از سرمایه های انسانی خواستار حمایت همه جانبه از هر گونه اقدام کارشناسی در جهت بهبود زیست محیطی منطقه عملیاتی خزر شد. 
در این نشست کارشناسان HSE شرکت ملی نفت با انجام ممیزی در حوزه بهداشت، ایمنی، آتش نشانی، محیط زیست و پدافند غیر عامل منطقه عملیاتی خزر را مورد ارزیابی قرار دادند. 
در این بازدید که به مدت 3 روز به طول انجامید از نزدیک شرایط ایمنی، بهداشت و اقدام های مرتبط با HSE شرکت نفت خزر مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان شرکت ملی نفت شرایط ایمنی نیروی انسانی و تاسیسات را افزون بر اقدام های انجام شده همسو با صیانت از زیست بوم پیرامونی تاسیسات مورد ارزیابی قرار دادند. 
شایان ذکر است کارشناسان HSE شرکت ملی نفت از سکوی ایران امیرکبیر، شناورهای کاسپین و اسکله نفت خزر بازدید نموده و در پایان توصیه های لازم جهت بهبود شرایط ایمنی را ارائه نمودند.
پایگاه پشتیبانی و سکوی امیرکبیر ممیزی ایمنی گردید1  

 

پایگاه پشتیبانی و سکوی امیرکبیر ممیزی ایمنی گردید2

۲ بهمن ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۸۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.