12
در دیدار مراد کمالی و منصور قنبرزاده مطرح شد

تأکید بر رعایت عدالت در بهره‌مندی نفت خزر از خدمات ورزشی

Meet
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر منصور قنبرزاده مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و هادی افشار رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران در دیدار با مدیرعامل نفت خزر بر توسعه فعالیت های ورزشی برای کارکنان و خانواده ها در مناطق عملیاتی تاکید نمودند .
مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر در این نشست ضمن تشریح فعالیت های توسعه ای نفت خزر گفت : زمینه سازی لازم برای توسعه فعالیت های ورزشی در بین کارکنان و خانواده آنها از اولویت های منابع انسانی نفت خزر است و رضایتمندی کارکنان در حوزه سلامت و تربیت بدنی زمینه تقویت انگیزش در فعالیت های کاری و بهبود راندمان و بهره وری خواهد شد .   
مهندس کمالی با اشاره به ضرورت تشکیل شورای ورزش در نفت خزر افزود: با توجه به تدوین برنامه‌ راهبردی به منظور توسعه ورزش همگانی در شرکت ملی نفت ایران باید تقویم ورزشی نفت خزر توسط مدیریت منابع انسانی به روز رسانی و با همکاری مدیریت های مرتبط شاهد افزایش منابع و ایجاد تحول در زمینه فعالیت های ورزشی در ستاد و مناطق عملیاتی خزر باشیم . 
در ادامه این نشست منصور قنبرزاده مدیر کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ضمن مثبت ارزیابی نمودن برگزاری نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت گفت: رعایت عدالت در بهره‌مندی کارکنان و خانواده آنان از امکانات و خدمات ورزشی، از اهداف اصلی ما در حوزه ورزش وزارت نفت است. 
وی با اشاره به از سرگیری فعالیت‌های ورزشی در سطح وزارت نفت اظهار داشت: با اینکه شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر سبب کاهش فعالیت‌های ورزشی شد، اما پیش از آن، به‌ واسطه ابلاغ دستورالعمل‌هایی، فعالیت‌های ورزشی با محدودیت و چالش جدی مواجه شده بود که خوشبختانه با استقرار دولت جدید، این دستورالعمل‌ها لغو و شاهد رونق دوباره‌ فعالیت‌های ورزشی در وزارت نفت خواهیم بود. 
قنبرزاده افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ما، توزیع عادلانه امکانات و بهره‌مندی تمامی کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری از تسهیلات ورزشی است و در شورای معاونین نیز بر همین اساس هدف‌گذاری شد و در تلاش هستیم با ایجاد راهکارهایی ضمن رعایت تناسب و هماهنگی در بهره‌مندی کلیه کارکنان از امکانات ورزشی ، این هدف را محقق سازیم .  
مدیر کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت اظهار امیدواری کرد با توجه به حمایت ویژه مهدی علی مددی معاون محترم وزیر در توسعه منابع انسانی و مدیریت شده است در برنامه های ورزشی برای کلیه کارکنان صنعت نفت و هدف توسعه ورزش همگانی در راستای  ارتقاء سطح سلامت و تندرستی کارکنان و خانواده‎‎های آنان در اولویت قرار گیرد و در این راستا با همفکری و تعامل سازنده با شرکت‎های تابعه وزارت نفت در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم بود .
هادی افشار رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت نیز در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در پیشینه تاریخی شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: همواره شرکت ملی نفت در ورزش سرآمد سازمان ها بوده و باید در ادامه مسیر نیز با برنامه ریزی صحیح و حمایت مسئولین ذیربط فعالیت های ورزشی در سطح شرکت ها تقویت گردد 
افشار ضمن تشکر از دغدغه مسئولین شرکت نفت خزر، افزود: امکانات فیزیکی بالقوه ای در سطح ورزش صنعت نفت وجود دارد که شرکت های تابعه از جمله نفت خزر باید به بهترین شکل از آن در جهت تقویت جایگاه ورزش و سلامت کارکنان بهره مند شوند . 
شایان ذکر است در این جلسه برنامه های سلامت محور ، چالش ها و پیشنهادات نفت خزر در ستاد و مناطق عملیاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات سازنده ای در زمینه توسعه فعالیت های ورزشی در سطح این شرکت اتخاذ شد .  

 

کمالی و قنبرزاده 1

 

کمالی و قنبرزاده 2

 
۲۴ اسفند ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۸۱۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.