12
با حضور کارکنان عملیاتی شرکت نفت خزر

با حضور کارکنان نفت خزر مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بهشهر برگزار شد

مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بهشهر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، جمع کثیری از کارکنان پایگاه پشتیبانی این شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بهشهر شرکت نمودند.
بر پایه این گزارش، کارکنان پایگاه پشتیبانی شرکت نفت خزر با حضور در مراسم با شکوه روز قدس، مشارکت و وحدت خود را با مردم مظلوم فلسطین و سایر اقشار جامعه به نمایش گذاشتند و همراه با مردم روزه دار و خداجوی شهرستان بهشهر فریاد استکبار ستیزی و دشمنی با رژیم صهیونیستی را سر دادند. 
مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان بهشهر با حضور آیت الله جباری نماینده فقید مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر، میرزایی فرمانداری و کارکنان سازمان ها و نهادها و پایگاه پشتیبانی شرکت نفت خزر با حضور پر شور مردم ولایت مدار شهرستان برگزار شد. 
حجت الاسلام و المسلیمن سید عربعلی جباری در خطبه عبادی سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: امروز برگزاری راهپیمایی روز قدس عامل مهمی در حفظ آرمان های ملت فلسطین و شکست توطئه های استکبار در منطقه است تا افکار عمومی و جهانیان از جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر آگاه شود. 
او با اشاره به تقوای اقتصادی خاطر نشان کرد: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) که امسال را سال "تولید، دانش بیان و اشتغال آفرین" نام گذاری کردند همه مسئولان باید تلاش کنند تا حق مردم در مسائل زندگی پایمال نگردد و ظلمی به آنها وارد نشود. 
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۲۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.