12
در راستای اهداف توسعه ای

مدیر عامل نفت خزر با مسئولان شهرستان بهشهر دیدار کرد

دیدار مدیر عامل نفت خزر با مسئولان شهرستان بهشهر
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر در راستای همگرایی و تعامل جهت توسعه فعالیت های عملیاتی، مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر با فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان بهشهر دیدار و گفتگو کردند.
بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت نفت خزر ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در حوزه های عملیاتی گفت: در چند سال اخیر با عنایت خداوند متعال و تلاش کارکنان خدوم شرکت و همکاری و تعامل مسئولان شهرستان بهشهر و استان مازندران شاهد تحولات و دستاوردهای شایانی در بهبود فعالیت های عملیاتی بوده ایم.
مهندس کمالی با اشاره به سیاست های وزارت نفت در حوزه دریای خزر و استان های شمالی گفت: بر اساس نظر وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران،  نفت خزر به عنوان محور اصلی فعالیت های بالادستی صنعت نفت در شمال کشور می باشد و بر همین اساس لازم است برای تحقق اهداف صنعت نفت در این خطه زرخیز همکاری و هم افزایی ویژه ای توسط دستگاه های ذیربط در استان مازندران با این شرکت صورت پذیرد. 
در ادامه این نشست؛ میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر نیز با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط نفت خزر اظهار داشت که با تمام توان در خدمت توسعه فعالیت های این شرکت خواهیم بود و با یاری خداوند و نیروهای توانمند و متخصص نفت خزر اهداف مورد نظر را با تعامل و همکاری بیشتر دنبال خواهیم کرد.
شایان ذکر است در پایان این نشست مسئولان شهرستان بهشهر از منطقه عملیاتی و اسکله پشتیبانی شرکت نفت خزر بازدید نمودند. 
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۳۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.