12
با هدف پیشبرد برنامه های فرهنگی

جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت خزر برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر دومین جلسه شورای فرهنگی این شرکت با حضور اعضای شورای فرهنگی با محوریت بررسی برنامه ها، ارزیابی طرح ها و پیشنهادات و پیگیری اقدامات انجام شده برگزار شد.
مهندس کمالی مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی شرکت نفت خزر گفت: فرهنگ بر کلیه ابعاد زندگی انسان اثرگذار است و ایشان هدف از برگزاری جلسات شورای فرهنگی را همفکری و تضارب آراء برای سیاست گذاری صحیح در این حوزه بسیار مهم دانستند تا برنامه ها و اهداف این شورا در بلند مدت برای کارکنان و خانواده ها با تبیین الگو و فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی نهادینه شود. 

 

مدیرعامل شرکت نفت خزر با تاکید بر نظرسنجی از کلیه کارکنان در حوزه فعالیت های فرهنگی اظهار داشت: باید از فعالیت های نمایشی در حوزه های فرهنگی پرهیز شود و با انجام فعالیت های جهادی به دور از اسراف و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شرکت و صیانت از بیت المال با برنامه های هدفمند و موثر در این مسیر گام برداریم. 

 

بر اساس این گزارش انجام اردوهای خانوادگی، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه بانوان، توجه به نمازخانه های شرکت، نگاه ویژه به کارکنان سکو و شناورها در ابعاد فرهنگی و آموزشی و ورزشی، توجه به مسئولیت های اجتماعی در مناطق عملیاتی شمال کشور، حمایت از کارکنان ورزشکار در رشته های مختلف، فعال شدن مرکز مشاوره و فعالیت های اثربخش بسیج در منطقه عملیاتی را می توان از مهمترین برنامه های ارائه شده از سوی اعضای شورا برشمرد. 

 

شایان ذکر است اعضای شورای فرهنگی شرکت نفت خزر، در این نشست ضمن بررسی گزارش عملکرد حوزه های مختلف دیدگاه ها، برنامه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات فرهنگی را در شورا طرح و تصویب نمودند.

 

جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت خزر14011

 

جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت خزر14012

 

جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت خزر14013

۲۳ خرداد ۱۴۰۱
کد خبر : ۱,۸۷۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.